// Globál változóba
new bool:VehetSorsjegyet[MAX_PLAYERS] = true;
// amikor vesz egyet, akkor le fut ez
VehetSorsjegyet[playerid] = false;
SetTimerEx(\"SorsJegyTimer\",5*60*1000,0,\"i\",playerid); // elindit egy timert ami 5 perc múlva fut végig
// A parancs elejére ird be hogy csak akkor fusson le a parancs ha vehetsorsjegyet
if(VehetSorsjegyet[playerid])
// Timer
forward SorsJegyTimer(playerid);
public SorsJegyTimer(playerid)
{
VehetSorsjegyet[playerid] = true;
}
// Valahogy igy kellene
van ettől jobb megoldás is
CMD:sorsjegy(playerid,params[])
{
if((gettime() - GetPVarInt(playerid, \"sorsjegy\")) < 300) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Csak 5 percenként használhatod ezt a funkciót.\");
SetPVarInt(playerid, \"sorsjegy\", gettime());
new bfs;
bfs = random(1);
switch(bfs)
{
case 0://élet
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
SetPlayerArmour(playerid,200);
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[512];
GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
format(string,sizeof(string),\"{0091ff}[szerver- Sorsjegy] {ffffff}%s(%d) {FF0000} Sorjegyet vett {ff0012}Nyereménye:{ff0000}Élet{ffffff}&{00FF00}Páncél\",name,playerid);
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),string);
}
}
return 1;
}
így nem kell timer, se hatalmas változó.
ha akarod elmagyarázom ennek az értelmét,d e ha nincs rá szükséged bárhol használhatod ezt korlátozásokhoz, csak a PVAR változó nevét változtasd, ne használd ugyanazt a megnevezést több helyen mert kül. kavarodás lesz