Sziasztok!
Csinálgatok munkákat a GM-emhez.
Jelenleg a rendõr munkánál tartok. Elakadtam.
Itt a rendõr munka:
[pawn]
// GM elején:
new bool: Rendorszolgalat[MAX_PLAYERS];
forward rendortimer1(playerid);
forward rendortimer(playerid);
/*------------------------Rendõr----------------------------
------------------Legutolsó fejlesztés: 0.6-----------------
*/
CMD:rendorszolgalat(playerid, params[])
{
if(Rendorszolgalat[playerid] == false)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, 1184.9739,-1331.4349,13.5751))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál!\");
SetPlayerSkin(playerid, 280);
Rendorszolgalat[playerid] = true;
return cmd_elfogadm(playerid, params);
} else {
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy a Los Santosi Rendõrállomáson!\");
}
} else {
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél szolgálatból!\");
SetPlayerSkin(playerid, 2);
Rendorszolgalat[playerid] = false;
}
return 1;
}
CMD:elfogadr(playerid, params[])
{
SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 2, 1384.3163,-1585.7670,13.3685, 1344.2418,-1493.5779,13.3828, 3.0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bûnözõ bemérve! Kapd el õt!\");
gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 1;
return 1;
}
public rendortimer(playerid)
{
new string[32];
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +3);
gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 2;
format(string, sizeof string, \"Bûnözõ elkapva! Fizetésed megkaptad.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, string);
DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, \"Következõ bûnözõért: /elfogadr\");
gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 0;
return 1;
}
public rendortimer1(playerid)
{
ApplyAnimation(playerid,\"MEDIC\",\"CPR\",4.0,0,1,1,0,5000,1);
SetTimer(\"rendortimer\", 5000, false);
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
switch(gPlayerRendorCPStatus1[playerid])
{
case 0: return 1;
case 1: SetTimer(\"rendortimer1\", 100, false);
case 2: GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500));
}
return 1;
}
//----------------------------------------------------------
[/pawn]
Azt szeretném, hogy miután a player belépett a RaceCP-be, azután kidobja a következõt.
Kicsit nehéz elmagyarázni, de azért remélem megértitek.
Az elsõ CP-t random válassza ki.
[pawn]AddPlayerClass(1,1384.3163,-1585.7670,13.3685,55.4499,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-1
AddPlayerClass(1,1344.2418,-1493.5779,13.3828,334.3601,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-2
AddPlayerClass(1,1360.3907,-1156.5646,23.6479,3.4167,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-3
AddPlayerClass(1,1442.1011,-1036.7670,23.6563,92.0140,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-4
AddPlayerClass(1,1479.0361,-1130.8684,23.9063,186.8755,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-5
AddPlayerClass(1,1524.8662,-1175.8322,24.0602,263.9337,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-6
AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-
AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-1
AddPlayerClass(1,1567.0139,-1833.0005,13.3828,181.3051,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-2
AddPlayerClass(1,1781.6865,-2177.4253,13.5547,286.2393,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-3
AddPlayerClass(1,1466.1666,-1589.1423,13.3828,95.0981,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-1
AddPlayerClass(1,1213.4065,-1569.5275,13.3906,95.5288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-2
AddPlayerClass(1,1147.8207,-1681.4006,13.7813,193.6288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-3
AddPlayerClass(1,1032.6096,-1784.3025,13.5779,180.8170,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-4
AddPlayerClass(1,848.6943,-1767.4598,13.3860,96.2704,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-5
AddPlayerClass(1,747.3788,-1752.7117,13.0409,76.3818,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-6[/pawn]
Ezek a koordináták. És a 3 útvonalból válasszon egyet random, és egymás után dobálja a CP-ket.
Remélem meg lehet érteni amit írok..
Köszönöm a segítséget!
[mod]A téma nevét a téma tartalmára utaló kifejezéssel lásd el következõleg. Röviden: ne csak \"segítség\" címe legyen.És egy újabb h**** példa: ha bemész egy lemezboltba és minden lemeznek \"segítség\" meg \"help\" címe lenne milyen s*** lenne már nem?[/mod]