Nem egészen értem. De megírtam neked 2 változatban. Az egyik lefagyasztja, a másik nem, de az is örök életet ad.
Lefagyasztós:
#include <a_samp>
new bool: God[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
God[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false);
God[playerid] = true;
SendClientMessage(playerid, -1, \"SK védelem aktiválva! Deaktiváláshoz nyomj meg egy gombot!\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(God[playerid])
{
God[playerid] = false;
TogglePlayerControllable(playerid, true);
SendClientMessage(playerid, -1, \"SK védelem deaktiválva!\");
}
return 1;
}
Nem lefagyasztós:
#include <a_samp>
new bool: God[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
God[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
God[playerid] = true;
SendClientMessage(playerid, -1, \"SK védelem aktiválva! Deaktiváláshoz nyomj meg egy gombot!\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(God[playerid])
{
God[playerid] = false;
SendClientMessage(playerid, -1, \"SK védelem deaktiválva!\");
}
return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
if(God[playerid]) SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}
Böngészõben írtam tehát nem biztos hogy mûködik.