Hasonlót már én is csináltam, csak az repülõbõl lövöldözõs volt ;D MapAndreas plugin, viszont az nem fog scriptelt objekteken mûködni. De ha a videóhoz hasonló aréna szerûségben akarod használni, akkor folyamatosan kérd le a rakéta útját, és ha az adott területen kívül van, akkor robbanjon fel. A jármûves robbanást is hasonlóan oldanám meg: ha a lövedék útja során van a körzetében jármû, akkor CreateExplosion...
Én is megcsináltam már ezt.. páran tesztelték is velem. :D Nem nehéz megcsinálni a szkriptet az egész csak változó és pár gomb nyomás illetve most egyszerûbb megvalósítani mivel frissítették a verziót 0.3z -re.. 0.3x -ben még nem volt pár jármû funkció.
Én is megcsináltam már ezt.. páran tesztelték is velem. :D Nem nehéz megcsinálni a szkriptet az egész csak változó és pár gomb nyomás illetve most egyszerûbb megvalósítani mivel frissítették a verziót 0.3z -re.. 0.3x -ben még nem volt pár jármû funkció.
[/quote] Az igen grat. Azt megmondanád hogy a kilõtt rakéta MoveObjec funkcióval mozog-e ?
Pontosan. Tárgy mozgatással csináld azzal sokkal egyszerûbb.. majd használd a 0.3z új funkcióját.. mivel van olyan dolog amivel könnyebben meg lehet csinálni a lekérdezéseket. :) - MoveObject. - Jármû funkciók használata. - Én idõzítõvel csináltam, te nem tudom, hogy akarod. :D
Értem, már csak egy kérdésem lenne te azt is megtudtad csinálni, hogy ha felrobbantasz vele valakit akkor úgy érzékeli hogy Te ölted meg és nem csak felrobbant?
Értem, már csak egy kérdésem lenne te azt is megtudtad csinálni, hogy ha felrobbantasz vele valakit akkor úgy érzékeli hogy Te ölted meg és nem csak felrobbant?
Az nem nagyon érdekelt.. a lényeg az egész játékban, hogy az ellenség felrobbanjon.