Szerző Téma: SetPlayerChatBubble törlése  (Megtekintve 614 alkalommal)

SetPlayerChatBubble törlése
« Dátum: 2013. április 27. - 19:46:43 »
+1 Show voters
Üdv.

Minap írtak nekem egy olyan szkriptet hogy input dialogos fej fölé kiírása.


De ezzel csak annyi a gondom hogy nem tudom hogyan lehetne egy parancsra törölni a név felül.


Szkript:

 
#define DIALOG_KIIRAS 1674 //definiáljuk a dialogot
CMD:dialog(playerid, params[])//a parancs ami elõhozza a dialogot
{
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KIIRAS, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Fejed fölé kiírás\", \"Írj be valamit\", \"Kiír\", \"Mégse\");
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == DIALOG_KIIRAS)
        {
            if(!response) return 1;//ha a mégse gomra kattint, akkor visszatérés
                SetPlayerChatBubble(playerid, inputtext, 0xFF0000FF, 100.0, 10000);//feje fölé kiíratás
        }
        return 1;
}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
SetPlayerChatBubble törlése
« Válasz #1 Dátum: 2013. április 27. - 19:47:52 »
+1 Show voters
Ez automatikusan eltûnik.

SetPlayerChatBubble törlése
« Válasz #2 Dátum: 2013. április 27. - 19:50:01 »
0 Show voters
És szerinted 3DTextel meglehetne csinálni hogy a feje felett legyen? :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
SetPlayerChatBubble törlése
« Válasz #3 Dátum: 2013. április 27. - 20:03:42 »
0 Show voters

Nem elérhető doboka98

  • 1002
    • Profil megtekintése
SetPlayerChatBubble törlése
« Válasz #4 Dátum: 2013. április 27. - 21:27:03 »
0 Show voters
#define DIALOG_KIIRAS 1674 //definiáljuk a dialogot
new bool:csatolva[MAX_PLAYERS]; //ez a változó igaz és hamis értéket kaphat
new Text3D:csatolas;
CMD:dialog(playerid, params[])//a parancs ami elõhozza a dialogot
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KIIRAS, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Fejed fölé kiírás\", \"Írj be valamit\", \"Kiír\", \"Mégse\");
return 1;
}
CMD:torol(playerid, params[])
{
if(csatolva[playerid] == true)//ha már hozzá van csatolva
{
Delete3DTextLabel(Text3D:csatolas);
SendClientMessage(playerid, -1, \"3D text törölve\");
csatolva[playerid] = false;
}
else if(csatolva[playerid] == false)//ha nincs hozzácsatolva
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Elõbb létre kell hoznod a 3DText-et!\");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_KIIRAS)
{
    if(!response) return 1;//ha a mégse gomra kattint, akkor visszatérés
csatolas = Create3DTextLabel(inputtext, 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
       Attach3DTextLabelToPlayer(csatolas, playerid, 0.0, 0.0, 0.7);//feje fölé kiíratás
csatolva[playerid] = true;
}
return 1;
}

 
Parancsolj, ha van valami gond írj.
Ja és nem sértésnek szánom, de ha nem tudsz megírni egy ilyen szkriptet, akkor nem vagy haladó :D .

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 27. - 21:31:47 )

Idézetet írta: Flash date=1367085822\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36646\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tessék ;)
 
Tudtommal ezt nem látja mindenki..
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 27. - 21:31:47 írta doboka98 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal