Szerző Téma: [HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres  (Megtekintve 1217 alkalommal)

[HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres
« Dátum: 2013. március 01. - 16:53:32 »
0 Show voters
Üdv.
Gondolom ismerõs a Taposs a gázba kamionos mód. jelenleg 0.3e szerveren fut a játék, de kellene nekem egy script. Egy olyan script ami feloldja a módban a fegyvereket és csak parancs ellenében adminok tudnának hozzá jutni (igaz nem fegyver de például mondom a jetpacket amit csak adminok használhatnak). Aki tud ilyen scriptet írni nekem az írjon pm ben. Tekintettel arra hogy csak ez az 1 script kell semmi más ezért biztos meg tudunk egyezni.
[mod]A téma nevét kicsit átírtam, mert másra utalt.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 02. - 23:05:55 írta Benceee »

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
[HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres
« Válasz #1 Dátum: 2013. március 01. - 18:28:14 »
0 Show voters
Szia !!
A módban tudjuk úgy megszerkeszteni hogy jó legyen

[HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres
« Válasz #2 Dátum: 2013. március 02. - 01:17:49 »
0 Show voters
Csak annyi bajom van a móddal hogy nem lehet modosítani. Ugyanis úgy kaptam ezt a módot tehát csakis kizárólag AMX fájlokat kaptam. persze a DeAmx sem segít hogy legyen pwn. Tehát ezért gondoltam egy külön scriptre

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
[HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres
« Válasz #3 Dátum: 2013. március 03. - 12:41:42 »
0 Show voters
Az a baj hogy a mod tiltja a dolgot....
Re:
Bár lehet valahogy át lehet ba**ni nemtudom de megnézem majd mindjárt

[HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres
« Válasz #4 Dátum: 2013. március 04. - 12:23:26 »
0 Show voters
Cappsy!
Odáig eljutottam hogy sikerült találnom egy \"free weapon menu\" nevezetû scriptecskét ami valóban ad fegyvert, de
Csak is rendõrnek ad (mert az alap modban amúgy is van neki egy 1 shotija, 1 desert eagle je és egy parachute ja), tehát neki engedélyezve van a fegyver használat így a scriptben beálított fegyvereket meg is kapja úgymond \"nem veszi el tõle a mod\". De a scriptben nincs benne a teljes fegyver arzenál. Valahogy ki kéne agyalni hogy a menübõl elérhetõ legyen az összes fegyver ami gta ban van és hogy a parancsot csak adminok használhassák.
Meg tudjuk oldani?
u.i.: valahogy az anti cheatet kéne átvágni hogy classtól függetlenül admin bármikor fegyverhez juthasson. Ha gondolod össze beszélhetünk, feljössz szerveremre és megmutatom hogy tulajdonképpen hogy is mûködik ez a szerver
 
/*------------------------------------------------------------------------------
   ---------------------------------------------------
   -                                                 -
   -        Weapons Menu 0.2 By Jasen [JA53N]        -
   -                                                 -
   ---------------------------------------------------
 
- Copyright ˆ 2007 JA53N
 
- Type - Filterscript
 
- Version 0.2
 
- Contact at [email protected]
------------------------------------------------------------------------------*/
#include <a_samp>
#include <float>
#define red 0xFF0000AA
#define yellow 0xFFFF00AA
new Menu:FWeapons;
new Menu:FPistols;
new Menu:FMicro_SMGs;
new Menu:FShotguns;
new Menu:FArmour;
new Menu:FSMG;
new Menu:FRifles;
new Menu:FAssault;
new Float:health;
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"    [FS] Weapon\'s Menu by JA53N\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
FWeapons = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Pistols\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Micro SMGs\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Shotguns\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Armour\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"SMG\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Rifles\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Assault\");
FPistols = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FPistols,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FPistols,0,\"9mm\");
AddMenuItem(FPistols,0,\"Silenced 9mm\");
AddMenuItem(FPistols,0,\"Desert Eagle\");
AddMenuItem(FPistols,0,\"<back>\");
FMicro_SMGs = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FMicro_SMGs,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FMicro_SMGs,0,\"Tec9\");
AddMenuItem(FMicro_SMGs,0,\"Micro SMG\");
AddMenuItem(FMicro_SMGs,0,\"<back>\");
FShotguns = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FShotguns,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FShotguns,0,\"Shotgun\");
AddMenuItem(FShotguns,0,\"Sawnoff Shotgun\");
AddMenuItem(FShotguns,0,\"<back>\");
FArmour = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FArmour,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FArmour,0,\"Body Armour\");
AddMenuItem(FArmour,0,\"<back>\");
FSMG = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FSMG,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FSMG,0,\"SMG\");
AddMenuItem(FSMG,0,\"<back>\");
FRifles = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FRifles,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FRifles,0,\"Rifle\");
AddMenuItem(FRifles,0,\"Sniper Rifle\");
AddMenuItem(FRifles,0,\"<back>\");
FAssault = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FAssault,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FAssault,0,\"AK47\");
AddMenuItem(FAssault,0,\"M4\");
AddMenuItem(FAssault,0,\"<back>\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    new cmd[256];
new idx;
    cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/wm\", true) == 0)
{
   GetPlayerHealth(playerid, health);
   GetPlayerHealth(playerid, Float:health);
   TogglePlayerControllable(playerid, false);
   SetPlayerHealth(playerid, 100000);
   ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   return 1;
}
return 0;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
    DestroyMenu(Menu:FWeapons);
DestroyMenu(Menu:FPistols);
DestroyMenu(Menu:FMicro_SMGs);
DestroyMenu(Menu:FShotguns);
DestroyMenu(Menu:FArmour);
DestroyMenu(Menu:FSMG);
DestroyMenu(Menu:FRifles);
DestroyMenu(Menu:FAssault);
return 1;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
    new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid);
    if(Current == FWeapons) {
    switch(row){
        case 0:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FPistols, playerid);
   }
        case 1:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FMicro_SMGs, playerid);
   }
        case 2:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FShotguns, playerid);
   }
        case 3:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FArmour, playerid);
   }
        case 4:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FSMG, playerid);
   }
        case 5:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FRifles, playerid);
   }
        case 6:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FAssault, playerid);
   }
}
}
if(Current == FPistols) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
      GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
      SendClientMessage(playerid,yellow,\"9mm Succsesful!\");
      GetPlayerWeapon(playerid);
      ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
      GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
      SendClientMessage(playerid,yellow,\"Silenced 9mm Succsesful!\");
      ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 2:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
      GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500);
      SendClientMessage(playerid,yellow,\"Desert Eagle Succsesful!\");
      ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 3:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
if(Current == FMicro_SMGs) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
              GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500);
            SendClientMessage(playerid,yellow,\"Tec9 Succsesful!\");
            ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
      GivePlayerWeapon(playerid, 28, 60);
        SendClientMessage(playerid,yellow,\"Micro SMG Succsesful!\");
        ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 2:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
if(Current == FShotguns) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
         GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500);
               SendClientMessage(playerid,yellow,\"Shotgun Succsesful!\");
               ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
         GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
            SendClientMessage(playerid,yellow,\"Sawnoff Shotgun Succsesful!\");
            ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 2:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
    if(Current == FArmour) {
    switch(row){
        case 0:
            if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
            {
         SetPlayerArmour(playerid, 100);
                    SendClientMessage(playerid,yellow,\"Body Armour Succsesful!\");
                    ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
if(Current == FSMG) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
         GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
          SendClientMessage(playerid,yellow,\"SMG Succsesful!\");
          ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
if(Current == FRifles) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
         GivePlayerWeapon(playerid, 33, 500);
                SendClientMessage(playerid,yellow,\"Rifle Succsesful!\");
                ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
         GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500);
            SendClientMessage(playerid,yellow,\"Sniper Rifle Succsesful!\");
            ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 2:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
if(Current == FAssault) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
      GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
      SendClientMessage(playerid,yellow,\"AK47 Succsesful!\");
      ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
      GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
      SendClientMessage(playerid,yellow,\"M4 Succsesful!\");
      ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 2:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
(SetPlayerHealth(playerid, Float:health));
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 04. - 12:27:10 írta Rolaj »

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
[HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres
« Válasz #5 Dátum: 2013. március 04. - 14:38:28 »
0 Show voters
Az cheatrendszer a skint ellenõrzi és ha a csávonak nem rendõr skine van de fegyvere van nem engedi használni max ha az admin rendõr lenne ....(mármint a skin)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
[HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres
« Válasz #6 Dátum: 2013. március 05. - 16:07:06 »
0 Show voters
Rolaj nekem meg van a mód minden cucc ami hozzá van mapp a mód pawno-ba van és amx-be ha kell szívesen oda adom írj pm-be

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal