- 
				Sziasztok! Megpróbáltam attacholni objectet a karakterre több kevesebb sikerrel... Így néz ki a kódom jelenleg;
 
 new dobozvisel[MAX_PLAYERS] = { -1, -1, ...};
 
 
 CMD:dobi(playerid,params[])
 {
 SetPlayerAttachedObject(playerid,dobozviseles(playerid),2358,5,308.5242, 1832.4036, 17.8708, 0.0000, 0.0000, 90.0000,1,1,1);
 ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 4.1, 0, 0, 0, 1, 1, 1);
 return 1;
 }
 
 
 
 dobozviseles(playerid)
 {
 for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; ++i)
 {
 if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i))
 {
 if(dobozvisel[playerid] == -1)
 {
 dobozvisel[playerid] = i;
 return dobozvisel[playerid];
 }
 return dobozvisel[playerid];
 }
 }
 return 1;
 }
 
 
 Pozíció / Rotation:
 
 308.5242, 1832.4036, 17.8708
 0.0000, 0.0000, 90.0000
 
 
 Úgy csináltam hogy a SetPlayerAttachedObject után beírtam a dolgokat..(playerid,index,object id-t,csontot) és utána az object kordinátáját(x,y,z) utána meg az object rotationját (x,y,z)
 Az a probléma hogy felmegyek a szerverre, beírom a parancsot és nem csatolja oda az objectet valamiért.. Csak az animot mutatja.
 Úgy kéne kinéznie hogy van ez az anim, feltartja a kezét 90°-ba és rárak egy 2358-as idjű dobozt..
 Előre köszönöm aki segítene..! :)
- 
				elvileg csak az a baja, hogy a koordináták nem jók. csatolja az objectet, viszont a koordináták olyan távolra mutatnak a játékostól, hogy te nem látod. itt nem az átlagos koordinátákat használod, hanem itt a játékos a 0.0, 0.0, 0.0, vagyis a középpont. ehhez képest
 először 0.0-s koordinátákkal csatold rá, és utána tizedekkel növeld csak az értéket, hogy beállítsd.
- 
				Sehogy se jó... :facepalm:
 Jelenleg így néz ki
 SetPlayerAttachedObject(playerid,dobozviseles(playerid),2358,5,0.0000, 0.0000, 90.0000,308.5242, 1832.4036, 17.8708); 
 de továbbra is fenn áll a probléma.
- 
				még mindig 90 a magasság......az is 0 legyen...
			
- 
				Köszönöm , sikerült! Már csak egy kérdésem lenne. Mégpedig hogy jelenleg így néz ki:
  http://kepfeltoltes.hu/150723/dobi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/150723/dobi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 És hogy hogyan lehetne megoldani azt hogy mind két kezére tegye a dobozt?
- 
				Próbáld meg így.
 
 SetPlayerAttachedObject(playerid, dobozviseles(playerid), 2358, 5, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 308.5242, 1832.4036, 107.8708); 
- 
				Ki próbáltam, már a másik kéz felé áll a doboz viszont lefelé ejt :/
			
- 
				próbáld ki ezt az fs-t. ezzel oda rakod, ahova akarod, és a végén elvileg kész kódot kapsz.
			
- 
				Melyik fs-t?
			
- 
				ja, hogy nem másoltam be a linket....sorry. xd
 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=2385649
- 
				És ha ezzel próbálod? Map editorban ráméreteztem, és ezt a kordinátát kaptam :D
 -0.00350, -0.33920, 0.35800
- 
				Nem jó :/ Így még rosszabb , sokkal jobban leejt így :c
			
- 
				Mutatnál róla egy képet? Mert nekem az editorban teljesen jól volt kimérve :S
			
- 
				Parancsolj
  http://kepfeltoltes.hu/150727/dobi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/150727/dobi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 Hátha én nálam van elírva valami. Kód;
 
 SetPlayerAttachedObject(playerid, dobozviseles(playerid), 2358, 5, -0.00350, -0.33920, 0.35800, 308.5242, 1832.4036, 107.8708);
 ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 4.1, 0, 0, 0, 1, 1, 1);
 
- 
				Szerintem tudom az okot...
 Rárakja a karodra de mikor az anim beindul elfordítja..
 Cseréld meg azt, hogy elsőnek animot ad aztán rakja rá az objectet, és úgy is kíváncsi vagyok az eseményre.
- 
				 http://kepfeltoltes.hu/150727/dobika_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/150727/dobika_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 Ugyan az... :/
- 
				Próbáld meg ezt is please :D
 
 
 new pos[3]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
 pos[0], pos[1]-0,46802, pos[2]+0,466, 0.8, 0.8, 0.8);
 
 
- 
				ezt írjam még a parancs elejébe? :D
			
- 
				Így ad meg a koordinátát, egyébként írtam PM-ben skype nevet ha gondolod ott bírok segíteni :D