-
Sziasztok! Megpróbáltam attacholni objectet a karakterre több kevesebb sikerrel... Így néz ki a kódom jelenleg;
new dobozvisel[MAX_PLAYERS] = { -1, -1, ...};
CMD:dobi(playerid,params[])
{
SetPlayerAttachedObject(playerid,dobozviseles(playerid),2358,5,308.5242, 1832.4036, 17.8708, 0.0000, 0.0000, 90.0000,1,1,1);
ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 4.1, 0, 0, 0, 1, 1, 1);
return 1;
}
dobozviseles(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; ++i)
{
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i))
{
if(dobozvisel[playerid] == -1)
{
dobozvisel[playerid] = i;
return dobozvisel[playerid];
}
return dobozvisel[playerid];
}
}
return 1;
}
Pozíció / Rotation:
308.5242, 1832.4036, 17.8708
0.0000, 0.0000, 90.0000
Úgy csináltam hogy a SetPlayerAttachedObject után beírtam a dolgokat..(playerid,index,object id-t,csontot) és utána az object kordinátáját(x,y,z) utána meg az object rotationját (x,y,z)
Az a probléma hogy felmegyek a szerverre, beírom a parancsot és nem csatolja oda az objectet valamiért.. Csak az animot mutatja.
Úgy kéne kinéznie hogy van ez az anim, feltartja a kezét 90°-ba és rárak egy 2358-as idjű dobozt..
Előre köszönöm aki segítene..! :)
-
elvileg csak az a baja, hogy a koordináták nem jók. csatolja az objectet, viszont a koordináták olyan távolra mutatnak a játékostól, hogy te nem látod. itt nem az átlagos koordinátákat használod, hanem itt a játékos a 0.0, 0.0, 0.0, vagyis a középpont. ehhez képest
először 0.0-s koordinátákkal csatold rá, és utána tizedekkel növeld csak az értéket, hogy beállítsd.
-
Sehogy se jó... :facepalm:
Jelenleg így néz ki
SetPlayerAttachedObject(playerid,dobozviseles(playerid),2358,5,0.0000, 0.0000, 90.0000,308.5242, 1832.4036, 17.8708);
de továbbra is fenn áll a probléma.
-
még mindig 90 a magasság......az is 0 legyen...
-
Köszönöm , sikerült! Már csak egy kérdésem lenne. Mégpedig hogy jelenleg így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/150723/dobi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
És hogy hogyan lehetne megoldani azt hogy mind két kezére tegye a dobozt?
-
Próbáld meg így.
SetPlayerAttachedObject(playerid, dobozviseles(playerid), 2358, 5, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 308.5242, 1832.4036, 107.8708);
-
Ki próbáltam, már a másik kéz felé áll a doboz viszont lefelé ejt :/
-
próbáld ki ezt az fs-t. ezzel oda rakod, ahova akarod, és a végén elvileg kész kódot kapsz.
-
Melyik fs-t?
-
ja, hogy nem másoltam be a linket....sorry. xd
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=2385649
-
És ha ezzel próbálod? Map editorban ráméreteztem, és ezt a kordinátát kaptam :D
-0.00350, -0.33920, 0.35800
-
Nem jó :/ Így még rosszabb , sokkal jobban leejt így :c
-
Mutatnál róla egy képet? Mert nekem az editorban teljesen jól volt kimérve :S
-
Parancsolj
http://kepfeltoltes.hu/150727/dobi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Hátha én nálam van elírva valami. Kód;
SetPlayerAttachedObject(playerid, dobozviseles(playerid), 2358, 5, -0.00350, -0.33920, 0.35800, 308.5242, 1832.4036, 107.8708);
ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 4.1, 0, 0, 0, 1, 1, 1);
-
Szerintem tudom az okot...
Rárakja a karodra de mikor az anim beindul elfordítja..
Cseréld meg azt, hogy elsőnek animot ad aztán rakja rá az objectet, és úgy is kíváncsi vagyok az eseményre.
-
http://kepfeltoltes.hu/150727/dobika_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Ugyan az... :/
-
Próbáld meg ezt is please :D
new pos[3]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
pos[0], pos[1]-0,46802, pos[2]+0,466, 0.8, 0.8, 0.8);
-
ezt írjam még a parancs elejébe? :D
-
Így ad meg a koordinátát, egyébként írtam PM-ben skype nevet ha gondolod ott bírok segíteni :D