Szerző Téma: Teleportálásnál miért nem ülteti bele az embert a kocsiba?  (Megtekintve 910 alkalommal)

Teleportálásnál miért nem ülteti bele az embert a kocsiba?
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 14:58:17 »
0 Show voters
Teleportálásnál miért nem ülteti bele az embert a kocsiba?
Próbálkoztam vele,addig eljutottam hogy teleportálásnál a kocsit is telézze,de sajnos ez így nem jó nekem,fõleg hogy beleragadok a kocsiba mivel ugyan azt a kordinátát adtam meg.
Tehát aki ért hozzá légyszíves írja le nekem hogy milyen sorokkal egészítsem ki.Elõre is köszönöm.
Ja és még valami: Ha azt akarom hogy kommandal is mûködjön pluszba miket írjak még hozzá?Tehát ne csak dialogból tudjak telézni.
Várom a válaszaitokat és mégegyszer köszönöm.
 
#include <a_samp>
 
#if defined FILTERSCRIPT
#else
#endif
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"bare\"); // put here your gamemode\'s name
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true))
    {
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF0000}HNL Teleport {0066CC}Menu:\", \"{FFCC33}Las Venturas\\n{FF0000}Los Venturas {0066CC}Airport\\n{FFCC33}Las Venturas\\n{FF0000}Las Venturas {0066CC}Airport\\n{FFCC33}San Fierro\\n{FF0000}San Fierro {0066CC}Airport\\n{FFCC33}Abandoned Airport\\n{FFCC33}Area {0066CC}51\\n{FF0000}Vine{0066CC}wood\\n{FF0000}Jizzy\'s {FF0000}Club\\n{FFCC33}Train {FF0000}Station\\n{15FF00}Grove Street\", \"Valaszt\", \"Kilep\");
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
    {
    switch(dialogid)
        {
case 1:
           {
              switch(listitem)
           {
               case 0:
               {
                   new VehicleID;
                   new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
                   new string[256];
                   SetPlayerInterior(playerid,0);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
                   SetPlayerPos(playerid, 2043.5623,1343.6849,10.6719);
                   VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
         SetVehiclePos(VehicleID,2043.5623,1343.6849,10.6719);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, sizeof(string), \"{FF3300}[Teleport] {66FF00}%s {FFFF00}Teleportált: {FF6633} Las Venturas {FFFF00}(/lv)\", sendername);
         SendClientMessageToAll(0xDDDD2357 , string);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Udvozollek ~y~itt ~b~Las Venturas ~y~!\", 5000, 5);
               }
               case 1:
               {
                   SetPlayerPos(playerid, 1877.6699,-2284.7002,13.5469);
                   SetPlayerFacingAngle(playerid, 260.4315);
                   GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Los Santos ~y~Airport!\", 5000, 5);
      }
               case 2:
               {
               SetPlayerPos(playerid, 2025.3252,1545.6010,10.8192);
               SetPlayerFacingAngle(playerid, 269.7592);
               GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Las Venturas ~y~!\", 5000, 5);
      }
      case 3:
               {
                    SetPlayerPos(playerid, 1559.1111,1446.2366,10.8181);
                    SetPlayerFacingAngle(playerid, 86.0950);
                    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Las Venturas ~y~Airport!\", 5000, 5);
                   
       }
       case 4:
                {
         SetPlayerPos(playerid, -1970.2772,258.1686,35.1719);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.2533);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~San Fierro ~y~!\", 5000, 5);
      }
                case 5:
                {
         SetPlayerPos(playerid, -1462.8778,-190.5083,14.1484);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 26.2477);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~San Fierro ~y~Airport!\", 5000, 5);
      }
      case 6:
                {
         SetPlayerPos(playerid, 405.0000,2453.0205,16.5703);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.3133);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Abandoned ~y~Airport!\", 5000, 5);
      }
      case 7:
                {
         SetPlayerPos(playerid, 213.0199,1874.7501,17.6406);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.1378);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Area ~y~51!\", 5000, 5);
      }
                case 8:
                {
         SetPlayerPos(playerid, 1429.6951,-872.1203,50.7058);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 12.9845);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Vine~y~wood!\", 5000, 5);
      }
      case 9:
                {
         SetPlayerPos(playerid, -2633.4050,1371.2870,7.1158);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 271.5350);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Jizzy\'s ~y~Club\", 5000, 5);
      }
      case 10:
                {
         SetPlayerPos(playerid, 1773.0492,-1943.0696,13.5591);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 179.6012);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Train ~y~Station\", 5000, 5);
      }
      case 11:
                {
         SetPlayerPos(playerid, 2492.6211,-1663.7303,13.3359);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 83.9166);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Groove ~y~Street\", 5000, 5);
      }
   }
    }
    }
    return true;
    }
return false;
}

Teleportálásnál miért nem ülteti bele az embert a kocsiba?
« Válasz #1 Dátum: 2014. szeptember 26. - 16:23:30 »
+1 Show voters
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); //Játékos akit teleportál, Jármû azonosítója, Ülés

 


Ülések


0 - Vezetõ


1 - Anyós


2 - Bal Hátsó utas


3 - Jobb Hátsó utas


4+ Többi utas (pl.: Busz)



Teleportálásnál miért nem ülteti bele az embert a kocsiba?
« Válasz #2 Dátum: 2014. szeptember 27. - 10:45:43 »
0 Show voters
Köszi hogy leírtad csak sajna kezdõ vagyok és nem boldogulok így még vele,esetleg ha egy példát tudnál írni megköszönném :) ;)

Teleportálásnál miért nem ülteti bele az embert a kocsiba?
« Válasz #3 Dátum: 2014. szeptember 27. - 12:50:50 »
+1 Show voters
Ennél érthetõbben nem tudom leírni :) Sok sikert.

Ui.: Ajánlom a ZCMD és az SSCANF kitanulását, azzal könnyebb dolgozni. :)

 

case 0:
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME], string[256];//Létrehozzuk a változókat
SetPlayerInterior(playerid,0); // Átállítjuk a játékos Interior -ját
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Átállítjuk a játékos Virtuális Világát
SetPlayerPos(playerid, 2043.5623,1343.6849,10.6719); // Átrakjuk a játékost egy másik pozícióra
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Ha a játékos kocsiban ül
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2043.5623,1343.6849,10.6719);// Átrakjuk a jármû pozícióját is
PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0); // Belerakjuk a játékost a kocsiba, mivel a \'SetPlayerPos\' kiszedte.
}
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); // Lekérdezzük a nevét és eltároljuk a \'sendername\' változóba
format(string, sizeof(string), \"{FF3300}[Teleport] {66FF00}%s {FFFF00}Teleportált: {FF6633} Las Venturas {FFFF00}(/lv)\", sendername); // Megformázzuk az üzenetet ..
SendClientMessageToAll(0xDDDD2357 , string); // .. és elküldjük mindenkinek \'ToAll\'
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Üdvozöllek ~y~itt ~b~Las Venturas -ban ~y~!\", 5000, 5); // Kiírjuk a képernyõjére a szöveget
}

Teleportálásnál miért nem ülteti bele az embert a kocsiba?
« Válasz #4 Dátum: 2014. szeptember 27. - 14:25:09 »
0 Show voters
Köszönöm szépen,sokat segítettél! Respect!!!  :thumbsup:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal