Szerintem ilyenre gondoltál :D
#include <a_samp>
#define DIALOG_15 (15)
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/help\", cmdtext, true))
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_15, DIALOG_STYLE_LIST, \"Help menü\",\"Teleportok\\nParancsok\\nKészítok/Segítok\",\"Ok\",\"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_15)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Teleportok:\" );
}
if(listitem == 1)
{
SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Parancsok:\" );
}
if(listitem == 2)
{
SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Készítok/Segítok:\" );
}
}
return 1;
}
return 0;
}
Tess ;) #include <a_samp>
#define DIALOG_15 (15)
#define DIALOG_16 (16)
#define DIALOG_17 (17)
#define DIALOG_18 (18)
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/help\", cmdtext, true))
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_15, DIALOG_STYLE_LIST, \"Help menü\",\"Teleportok\\nParancsok\\nKészítok/Segítok\",\"Ok\",\"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_15)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_16, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok:\",\"Teleport 1\\nTeleport 2\\nTeleport 3\",\"Ok\",\"Mégse\");
}
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_17, DIALOG_STYLE_LIST, \"Parancsok:\",\"Parancs 1\\nParancs 2\\nParancs 3\",\"Ok\",\"Mégse\");
}
if(listitem == 2)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_18, DIALOG_STYLE_LIST, \"Készítok/Segítok\",\"Készíto 1\\nKészíto 2\\nSegíto 1\\nSegíto 2\",\"Ok\",\"Mégse\");
}
}
return 1;
}
return 0;
}