Nah az lenne a kérdésem hogy van nekem egy gyorsito és ugrálo scriptem tudjátok mikor klikkelsz ugrik és CapsLock akkor pedig gyorsul.
És én azt szertném hogy csinálnátok nekem egy olyat hogy ne keljen be és kikapcsolgatni hogy pl/eBoost és kikapcsol
ahogy feljön a pali a szeromra ne keljen be és kikapcsolgatni
#include a_samp
new bool:speeding[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid) return speeding[playerid] = false;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/Nu\", cmdtext, true))
{
if(speeding[playerid]) speeding[playerid] = false; else speeding[playerid] = true;
if(speeding[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"NitroUgrás aktiválva\"); else return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"NitroUgras deaktiválva\");
}
return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1 && speeding[playerid]) return BoostVeh(GetPlayerVehicleID(playerid)); else if (newkeys & 4 && GetPlayerState(playerid)-1 && speeding[playerid]) JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid));
return 1;
}
JumpVeh(vid, Float:dis = 0.3)
{
new Float:T[3];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));
SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16));
return 1;
}
BoostVeh(vid, Float:dis = 0.24)
{
new Float:T[4];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
GetVehicleZAngle(vid, T[3]);
SetVehicleVelocity(vid,floatadd(T[0],floatmul(dis,floatsin(-T[3],degrees))), floatadd(T[1],floatmul(dis,floatcos(-T[3],degrees))), T[2]);
SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16));
return 1;
}
Vagy ebböl kitudnátok szedni hogy ne keljen mindig be és ki kapcsolni? elöre is THANxXx
#include a_samp
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1) return BoostVeh(GetPlayerVehicleID(playerid)); else if (newkeys & 4 && GetPlayerState(playerid)-1) JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid));
return 1;
}
JumpVeh(vid, Float:dis = 0.3)
{
new Float:T[3];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));
SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16));
return 1;
}
BoostVeh(vid, Float:dis = 0.24)
{
new Float:T[4];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
GetVehicleZAngle(vid, T[3]);
SetVehicleVelocity(vid,floatadd(T[0],floatmul(dis,floatsin(-T[3],degrees))), floatadd(T[1],floatmul(dis,floatcos(-T[3],degrees))), T[2]);
SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16));
return 1;
}