[pawn]stock CheckRpName(const name[]) {
// Változók létrehozása
new length=strlen(name),
ch;
// Ha nem találunk vonalat, nincs értelme folytatni,
// mivel a név nem felel meg...
for(ch=0; ch<length; ch++) if(name[ch]) break;
if(ch==(length+1)) return false;
// Ciklus lefuttatása, ezzel végigmegyünk a karaktereken
for(ch=0; ch<length; ch++) {
// Ha a 2. és az utolsó-2 karakteren belül vagyunk,
// és a karakter angol abc betu, vagy vonal, akkor
// nem teszünk semmit
if((ch>=2) && (ch<=(length-2))) {
if((name[ch]>=\'a\')&&(name[ch]<=\'z\')||(name[ch]>=\'A\')&&(name[ch]<=\'Z\')||name[ch]==\'_\') {}
else return false;
}
else {
// Ha nem a megfelelo karaktereken belül vagyunk,
// de a karakter egy vonal, akkor a név nem megfelelo
if(name[ch]==\'_\') return false;
}
}
// Ha a név átment a fenti ellenorzéseken,
// akkor megfelelo, igaz érték visszaadása
return true;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Tároló létrehozása
new player_name[MAX_PLAYER_NAME];
// Név tárolása
GetPlayerName(playerid,player_name,sizeof player_name);
// Ha a név RP szabványoknak megfelelo,
// nem teszünk semmit...
if(CheckRpName(player_name)) { }
// Ellenkezo esetben küldünk a játékosnak egy
// figyelmezteto üzenetet, majd kirúgjuk
else {
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"A neved nem felel meg az RP szabványnak. Kérlek térj vissza megfelelo névvel.\");
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Plélda a megfelelo névre: Vezetékneved_Keresztneved\");
Kick(playerid);
}
return 1;
}
[/pawn]
GameStar mûve. Köszönd neki !