#include < a_samp >#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA#define COLOR_RED 0xFF0000AAnew bool: inProgress = false;new serverCount;new restartTimer;public RestartServer( );public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {if( !strcmp( \"/restart\", cmdtext, true ) ) {if( IsPlayerAdmin( playerid ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\" );} else if( inProgress ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már folyamatban van egy visszaszámlálás!\" );} else { inProgress = true; serverCount = 30; restartTimer = SetTimer( \"RestartServer\", 1000, true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Visszaszámlálás elindítva!\" );}return 1;}return 0;}public RestartServer( ) {--serverCount;if( !serverCount ) { inProgress = false; SendRconCommand( \"gmx\" ); KillTimer( restartTimer ); return;}static formatString[ 3 ];format( formatString, 3, \"%d\", serverCount );GameTextForAll( formatString, 1000, 4 );}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) { dcmd(restart,7,cmdtext); return 0;}dcmd_restart( playerid, params[ ] ) { #pragma unused params if( IsPlayerAdmin( playerid ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\" ); } else if( inProgress ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már folyamatban van egy visszaszámlálás!\" ); } else { inProgress = true; serverCount = 30; restartTimer = SetTimer( \"RestartServer\", 1000, true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Visszaszámlálás elindítva!\" ); } return 1;}