Szerző Téma: RESPAWN  (Megtekintve 2879 alkalommal)

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Dátum: 2010. január 03. - 20:51:10 »
0 Show voters
Olyant szeretnék kérni, hogy ha valaki meghal akkor oda teleportálja vissza ahol meghalt.

RESPAWN
« Válasz #1 Dátum: 2010. január 03. - 23:36:28 »
0 Show voters

#include <a_samp>
new Float:DiePos[3][MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit() return print(\" DiePos FS Chucktól VTXnek Loaded!\");
public OnFilterScriptExit() return    print(\" DiePos FS Chucktól VTXnek UNLoaded!\");
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) return GetPlayerPos(playerid,DiePos[0][playerid],DiePos[1][playerid],DiePos[2][playerid]);
public OnPlayerSpawn(playerid) return SetPlayerPos(playerid,DiePos[0][playerid],DiePos[1][playerid],DiePos[2][playerid]);

 
Nem volt idom tesztelni de elvileg muködnie kell.

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #2 Dátum: 2010. január 04. - 06:53:20 »
0 Show voters
Ezzel mikor még nem mentette a pozíciót, vagyis mikor még nem halt meg, vidékre kivágja a playert.
(igen, sry, csak ennyi idom volt, ha senki sem írja meg du-ig, megírom)

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #3 Dátum: 2010. január 04. - 12:45:54 »
0 Show voters
Errol valamit olvastam az angol fórumon,majd meg keressem neked .

RESPAWN
« Válasz #4 Dátum: 2010. január 04. - 13:28:33 »
0 Show voters

Ezzel mikor még nem mentette a pozíciót, vagyis mikor még nem halt meg, vidékre kivágja a playert.
(igen, sry, csak ennyi idom volt, ha senki sem írja meg du-ig, megírom)
 
[/quote]
Errol megfeledkezdtem,ez már muxik:
 

#include <a_samp>
new bool:Saved[MAX_PLAYERS];
new Float:DiePos[3][MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit() return print(\" DiePos FS Chucktól Depinek Loaded!\");
public OnFilterScriptExit() return    print(\" DiePos FS Chucktól Depinek UNLoaded!\");
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GetPlayerPos(playerid,DiePos[0][playerid],DiePos[1][playerid],DiePos[2][playerid]); return Saved[playerid] = true; }
public OnPlayerSpawn(playerid) { if(Saved[playerid] == true) return SetPlayerPos(playerid,DiePos[0][playerid],DiePos[1][playerid],DiePos[2][playerid]); return Saved[playerid] = false; }

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #5 Dátum: 2010. január 04. - 14:30:33 »
0 Show voters
nem müxik  :(  amikor meghalok akkor mindíg lv reptérre teleportál  :-\\

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #6 Dátum: 2010. január 04. - 14:44:58 »
0 Show voters
2hiba xD
 
  • Nem jó helyre teleportál

  • print(\" DiePos FS Chucktól Depinek UNLoaded!\"); Na meg ez xD nem Depinek hanem VTX-nek xD


Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #7 Dátum: 2010. január 04. - 16:07:07 »
0 Show voters
3, mert ha spawn elott lép ki vi, akkor a kövi ugyan olyan IDju player oda fog spawnolni, ahol az elozo meghalt..

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #8 Dátum: 2010. január 04. - 16:14:15 »
0 Show voters

new Float: E[MAX_PLAYERS][3];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(E[playerid][0] == 0.0 && E[playerid][1] == 0.0 && E[playerid][2] == 0.0) {} else SetPlayerPos(playerid,E[playerid][0],E[playerid][1],E[playerid][2]);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    GetPlayerPos(playerid,E[playerid][0],E[playerid][1],E[playerid][2]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
E[playerid][0] = 0;
E[playerid][2] = 0;
E[playerid][1] = 0;
return 1;
}

RESPAWN
« Válasz #9 Dátum: 2010. január 04. - 17:00:42 »
0 Show voters
Idézetet írta: Depi date=1262612698\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"483\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

  • print(\" DiePos FS Chucktól Depinek UNLoaded!\"); Na meg ez xD nem Depinek hanem VTX-nek xD

 
Igen mert elotte a valamejik topicodat olvastam és megkavarodtam xD

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #10 Dátum: 2010. január 04. - 17:14:23 »
0 Show voters
VTX próbáld meg Eps-ét az nagyon valószinuséggel müködni fog  :)

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #11 Dátum: 2010. január 04. - 19:27:12 »
0 Show voters
át tudnátok írni FS-é?  ::)

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #12 Dátum: 2010. január 04. - 19:47:59 »
0 Show voters
Meg csinálom  :)

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #13 Dátum: 2010. január 06. - 14:42:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: Depi date=1262630879\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"483\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Meg csinálom  :)
 
hol van?  :(

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
RESPAWN
« Válasz #14 Dátum: 2010. január 06. - 15:39:08 »
0 Show voters
Tessék, itt van FSben, by sanyika stb nélkül:
 
#include <a_samp>
new Float: E[MAX_PLAYERS][3];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(E[playerid][0] == 0.0 && E[playerid][1] == 0.0 && E[playerid][2] == 0.0) {} else SetPlayerPos(playerid,E[playerid][0],E[playerid][1],E[playerid][2]);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    GetPlayerPos(playerid,E[playerid][0],E[playerid][1],E[playerid][2]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
E[playerid][0] = 0;
E[playerid][2] = 0;
E[playerid][1] = 0;
return 1;
}

 
Ha kell, itt a .pwn fájl:
\"qXgr.jpg\"

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal