MoveObject(object,x,y,z);
Ha streamert használsz pl plugins streamert akkor pedig:
MoveDynamicObject(object,x,y,z);
Ezzel mozgatjuk a kapukat , de kell adni neki egy változót pl Kapum!
new Kapum;// <<Ezzel létre is hoztuk!
Most pedig jön az objektünk:
OnGameModeInit alá
Kapum = CreateObject(ide a kordinátái stb);
Ha streamert használunk akkor is ugyan ez a helyzet:
Kapum = CreateMoveDynamicObject(kordinátái stb);
Nos ha ezek megvannak pl adjunk neki egy parancsot amivel kinyitjuk:
if(strcmp(cmdtext,\"/kapunyit\",true) == 0)
{
MoveObject(Kapum , x,y,z);// << Nos itt már kell a legelején megadott változó neve elõször majd az x,y,z kordináta hogy hova mozogjon a kapu az eredeti helyérõl!
return 1;
}
Ez már Plugins Streameres verzió lesz:
if(strcmp(cmdtext,\"/kapunyit\",true) == 0)
{
MoveDynamicObject(Kapum , x,y,z);// << Nos itt már kell a legelején megadott változó neve elõször majd az x,y,z kordináta hogy hova mozogjon a kapu az eredeti helyérõl!
return 1;
}
Persze bezárni is ugyan így meglehet oldani!
Bezárására meghívhatunk egy timert is stb!
Ha túl bonyi írd le mi nem megy és segítünk!