Szerző Téma: Regisztrációs script  (Megtekintve 929 alkalommal)

[ZzZ]Álmos

  • Vendég
Regisztrációs script
« Dátum: 2012. február 12. - 14:24:49 »
0 Show voters
Sziasztok. Kéne egy jó regisztrációs szkript ZCMD-s legyen. Már bevan írva a mód elejére, szóval nem kell oda írni elé! Nagyon megköszönném. /register <jelszó>  /login <jelszó> elég.

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Regisztrációs script
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 12. - 14:27:39 »
0 Show voters
[pawn]#include <a_samp>
#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
#define COLOR_RED       0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN    0x33AA33AA
#define DIALOG_REGISTER   1337
#define DIALOG_LOGIN   1338
new Text3D:nincs[MAX_PLAYERS];
#define Mappa           \"Users\"
new fajl[256];
new str[128];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 0);
    format(fajl, 256,\"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid));
    if(!dini_Exists(fajl))
{
    format(str, 128,\" Hello %s!\\n {0285FF}Te még nem regisztráltál!\\n{FFFFFF}Írj be egy jelszót!\", GetPlayerNameEx(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\", str,\"Regisztrál\",\"Most nem.\");
}
else
{
    format(str, 128,\" Hello %s!\\n{0285FF}Ez a név regisztrálva van\\n {FFFFFF}Kérlek jelentkezz be!\", GetPlayerNameEx(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\", str, \"Belépés\", \"Most nem.\");
}
    nincs[playerid] = Create3DTextLabel(\"Játszik!\",0x008080FF,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(nincs[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
   
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    format(fajl, 256,\"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid));
    if(dini_Exists(fajl))
{
   dini_Create(fajl);
   dini_IntSet(fajl,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
   dini_IntSet(fajl,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
   dini_IntSet(fajl,\"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Ölések\"));
   dini_IntSet(fajl,\"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Halálok\"));
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Halálok\")+1);
SetPVarInt(killerid, \"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Ölések\")+1);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
    {
        if(response)
        {
        if(!inputtext[0] && !strlen(inputtext))
      {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\" {0285FF}Regisztráció\", \"Nem írtál be semmit!\",\"Regisztrál\",\"Most nem.\");
      }
      else
      {
          dini_Create(fajl);
         dini_Set(fajl,\"Jelszó\", inputtext);
         dini_IntSet(fajl,\"Regisztrálva\", 1);
         dini_IntSet(fajl,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
         dini_IntSet(fajl,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
         dini_IntSet(fajl,\"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\"));
         dini_IntSet(fajl,\"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1);
          SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(( Regisztráltál! ))\");
      }
   }
   else
   {
   }
}
if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
    {
        if(response)
        {
        if(!inputtext[0] && !strlen(inputtext))
      {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\", \"Nem írtál be semmit!\", \"Belépés\", \"Most nem.\");
      }
      else if(strcmp(inputtext, dini_Get(fajl, \"Jelszó\"), false) != 0)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás jelszó!\");
      }
      else
      {
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(fajl, \"Pénz\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Pont\", dini_Int(fajl,\"Pont\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Ölések\", dini_Int(fajl,\"Ölések\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", dini_Int(fajl,\"Halálok\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(( Sikeresen Bejelentkeztél,Segitségért /help! ))\");
      }
   }
   else
   {
   }
}
return 1;
}
stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    return name;
}[/pawn]
Ezt még én irtam régen ez csak anniy,hogy nemkell beirni semmit csak belép és elõ hoz egy dialogust és oda be kell irni.
Én azt ajánlom,hogy FS-be rakd igy ahogy van bele.
Vagyis nyitsz egy üres PAWN-ot és oda bemásolod.

[ZzZ]Álmos

  • Vendég
Regisztrációs script
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 12. - 14:37:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: JaCk date=1329053259\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16938\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]#include <a_samp>
#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
#define COLOR_RED       0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN    0x33AA33AA
#define DIALOG_REGISTER   1337
#define DIALOG_LOGIN   1338
new Text3D:nincs[MAX_PLAYERS];
#define Mappa           \"Users\"
new fajl[256];
new str[128];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 0);
    format(fajl, 256,\"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid));
    if(!dini_Exists(fajl))
{
    format(str, 128,\" Hello %s!\\n {0285FF}Te még nem regisztráltál!\\n{FFFFFF}Írj be egy jelszót!\", GetPlayerNameEx(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\", str,\"Regisztrál\",\"Most nem.\");
}
else
{
    format(str, 128,\" Hello %s!\\n{0285FF}Ez a név regisztrálva van\\n {FFFFFF}Kérlek jelentkezz be!\", GetPlayerNameEx(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\", str, \"Belépés\", \"Most nem.\");
}
    nincs[playerid] = Create3DTextLabel(\"Játszik!\",0x008080FF,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(nincs[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
   
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    format(fajl, 256,\"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid));
    if(dini_Exists(fajl))
{
   dini_Create(fajl);
   dini_IntSet(fajl,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
   dini_IntSet(fajl,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
   dini_IntSet(fajl,\"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Ölések\"));
   dini_IntSet(fajl,\"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Halálok\"));
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Halálok\")+1);
SetPVarInt(killerid, \"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Ölések\")+1);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
    {
        if(response)
        {
        if(!inputtext[0] && !strlen(inputtext))
      {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\" {0285FF}Regisztráció\", \"Nem írtál be semmit!\",\"Regisztrál\",\"Most nem.\");
      }
      else
      {
          dini_Create(fajl);
         dini_Set(fajl,\"Jelszó\", inputtext);
         dini_IntSet(fajl,\"Regisztrálva\", 1);
         dini_IntSet(fajl,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
         dini_IntSet(fajl,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
         dini_IntSet(fajl,\"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\"));
         dini_IntSet(fajl,\"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1);
          SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(( Regisztráltál! ))\");
      }
   }
   else
   {
   }
}
if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
    {
        if(response)
        {
        if(!inputtext[0] && !strlen(inputtext))
      {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\", \"Nem írtál be semmit!\", \"Belépés\", \"Most nem.\");
      }
      else if(strcmp(inputtext, dini_Get(fajl, \"Jelszó\"), false) != 0)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás jelszó!\");
      }
      else
      {
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(fajl, \"Pénz\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Pont\", dini_Int(fajl,\"Pont\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Ölések\", dini_Int(fajl,\"Ölések\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", dini_Int(fajl,\"Halálok\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(( Sikeresen Bejelentkeztél,Segitségért /help! ))\");
      }
   }
   else
   {
   }
}
return 1;
}
stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    return name;
}[/pawn]
Ezt még én irtam régen ez csak anniy,hogy nemkell beirni semmit csak belép és elõ hoz egy dialogust és oda be kell irni.
Én azt ajánlom,hogy FS-be rakd igy ahogy van bele.
Vagyis nyitsz egy üres PAWN-ot és oda bemásolod.
 
Hát hova rakjam? Nekem alap LVDM mod van és abba tesztelgetek. Mod elején [pawn]#include <zcmd>[/pawn] Utána hova másoljam?

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Regisztrációs script
« Válasz #3 Dátum: 2012. február 12. - 17:21:11 »
0 Show voters
EZeket a
[pawn]#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
#define COLOR_RED       0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN    0x33AA33AA
#define DIALOG_REGISTER   1337
#define DIALOG_LOGIN   1338
new Text3D:nincs[MAX_PLAYERS];
#define Mappa           \"Users\"
new fajl[256];
new str[128];[/pawn]
A mód elejére.
A többit meg rájösz szerintem,hogy hova kell pl
Az OnPlayerConnect alatti cuccokat azokat az OnPlayerConnect alá tedd.

[ZzZ]Álmos

  • Vendég
Regisztrációs script
« Válasz #4 Dátum: 2012. február 12. - 17:41:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: JaCk date=1329063671\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16938\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
EZeket a
[pawn]#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
#define COLOR_RED       0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN    0x33AA33AA
#define DIALOG_REGISTER   1337
#define DIALOG_LOGIN   1338
new Text3D:nincs[MAX_PLAYERS];
#define Mappa           \"Users\"
new fajl[256];
new str[128];[/pawn]
A mód elejére.
A többit meg rájösz szerintem,hogy hova kell pl
Az OnPlayerConnect alatti cuccokat azokat az OnPlayerConnect alá tedd.
 
Megnézem ha jó jelzek.

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Regisztrációs script
« Válasz #5 Dátum: 2012. február 13. - 10:13:10 »
0 Show voters
Szép kis script jah és álmos elsö fs nek rakd be mert ha nem akkor hiba lehet a dialogal :)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Regisztrációs script
« Válasz #6 Dátum: 2012. február 13. - 10:37:11 »
0 Show voters
:) ez nem megoldás.. figyelni  kell hogy ne rakjuk 2 dialogos definícióhoz ugyanazt a definiálni kívánt id-t..
#define DIALOG_A 2
#define DIALOG_B 2
szóval ez egy példa és ilyen  ne forduljon elõ.. mellesleg jobb ha minden a gm-ben van ;)

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Regisztrációs script
« Válasz #7 Dátum: 2012. február 13. - 11:05:11 »
0 Show voters
Perdonak igaza van amugy dialogot modba szokás irni de ha nem oda irod már modtam elsö fs nek tegyük

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal