[pawn]#include <a_samp>#include <dini>#pragma unused ret_memcpy#define COLOR_RED 0xAA3333AA#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA#define DIALOG_REGISTER 1337#define DIALOG_LOGIN 1338new Text3D:nincs[MAX_PLAYERS];#define Mappa \"Users\"new fajl[256];new str[128];public OnPlayerConnect(playerid){ SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 0); format(fajl, 256,\"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid)); if(!dini_Exists(fajl)){ format(str, 128,\" Hello %s!\\n {0285FF}Te még nem regisztráltál!\\n{FFFFFF}Írj be egy jelszót!\", GetPlayerNameEx(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\", str,\"Regisztrál\",\"Most nem.\");}else{ format(str, 128,\" Hello %s!\\n{0285FF}Ez a név regisztrálva van\\n {FFFFFF}Kérlek jelentkezz be!\", GetPlayerNameEx(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\", str, \"Belépés\", \"Most nem.\");} nincs[playerid] = Create3DTextLabel(\"Játszik!\",0x008080FF,30.0,40.0,50.0,40.0,0); Attach3DTextLabelToPlayer(nincs[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){ format(fajl, 256,\"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid)); if(dini_Exists(fajl)){ dini_Create(fajl); dini_IntSet(fajl,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(fajl,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(fajl,\"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Ölések\")); dini_IntSet(fajl,\"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Halálok\"));}return 1;}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Halálok\")+1);SetPVarInt(killerid, \"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Ölések\")+1);return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if(response) { if(!inputtext[0] && !strlen(inputtext)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\" {0285FF}Regisztráció\", \"Nem írtál be semmit!\",\"Regisztrál\",\"Most nem.\"); } else { dini_Create(fajl); dini_Set(fajl,\"Jelszó\", inputtext); dini_IntSet(fajl,\"Regisztrálva\", 1); dini_IntSet(fajl,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(fajl,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(fajl,\"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\")); dini_IntSet(fajl,\"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\")); SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(( Regisztráltál! ))\"); } } else { }}if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { if(!inputtext[0] && !strlen(inputtext)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\", \"Nem írtál be semmit!\", \"Belépés\", \"Most nem.\"); } else if(strcmp(inputtext, dini_Get(fajl, \"Jelszó\"), false) != 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás jelszó!\"); } else { GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(fajl, \"Pénz\")); SetPVarInt(playerid, \"Pont\", dini_Int(fajl,\"Pont\")); SetPVarInt(playerid, \"Ölések\", dini_Int(fajl,\"Ölések\")); SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", dini_Int(fajl,\"Halálok\")); SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(( Sikeresen Bejelentkeztél,Segitségért /help! ))\"); } } else { }}return 1;}stock GetPlayerNameEx(playerid){ new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); return name;}[/pawn]Ezt még én irtam régen ez csak anniy,hogy nemkell beirni semmit csak belép és elõ hoz egy dialogust és oda be kell irni.Én azt ajánlom,hogy FS-be rakd igy ahogy van bele.Vagyis nyitsz egy üres PAWN-ot és oda bemásolod.
EZeket a [pawn]#include <dini>#pragma unused ret_memcpy#define COLOR_RED 0xAA3333AA#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA#define DIALOG_REGISTER 1337#define DIALOG_LOGIN 1338new Text3D:nincs[MAX_PLAYERS];#define Mappa \"Users\"new fajl[256];new str[128];[/pawn]A mód elejére.A többit meg rájösz szerintem,hogy hova kell plAz OnPlayerConnect alatti cuccokat azokat az OnPlayerConnect alá tedd.