Szerző Téma: regisztrációs rendszer.  (Megtekintve 2034 alkalommal)

regisztrációs rendszer.
« Dátum: 2011. november 02. - 12:52:00 »
0 Show voters
csõ.
nem tudtok adni egy regisztrációs rendszert?
olyan legyen, hogy mentse a pontokat és a pénzt, meg dialógos legyen és legyen benne egy /stats parancs :D

regisztrációs rendszer.
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 02. - 12:58:14 »
0 Show voters
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120724
Van benne lux admin is, remélem nem baj. :P

regisztrációs rendszer.
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 02. - 13:01:24 »
0 Show voters
de nekem nem kell admin script.
csak egy regisztrációs rendszer, meg egy /stats parancs.
meg annyi, ha kilép a játékos és vissza újra be kelljen írni a jalszót!
köszönöm.

regisztrációs rendszer.
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 02. - 13:05:36 »
0 Show voters
Tessék: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=293622 . De szerintem ebbe nincs /stats parancs.

regisztrációs rendszer.
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 02. - 15:14:40 »
0 Show voters
valami jobb? :D

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
regisztrációs rendszer.
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 02. - 20:09:52 »
0 Show voters
Mondjuk ebben nincs /stats parancs, de szerintem ez nagyon jó.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=250053

regisztrációs rendszer.
« Válasz #6 Dátum: 2011. november 03. - 23:43:50 »
0 Show voters
nekem nem kell semmi féle admin parancs szerûség. :D
akkor csak elég lesz annyi, hogy dialógos regisztrációs rendszer legyen, de olyan, ha kilépsz és utána vissza, kérje a jelszót.
kösz.

regisztrációs rendszer.
« Válasz #7 Dátum: 2011. november 05. - 21:28:15 »
0 Show voters
[pawn]// Register / Login Filterscript //
#include <a_samp>
#include <dudb>
#include <dutils>
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
//Colors//
#define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA
#define green 0x33FF33AA
#define blue 0x00FFFFAA
new PLAYERLIST_authed[MAX_PLAYERS];
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Register / Login System\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"Register / Login System\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if (udb_Exists(PlayerName(playerid))){
if (!PLAYERLIST_authed[playerid]){
SendClientMessage(playerid,green,\"You have already registered, use /login to log into your account.\");
return 0;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid) {
  if (PLAYERLIST_authed[playerid]) {
     // If someone has logged in, it saves money and score.
    dUserSetINT(PlayerName(playerid)).(\"money\",GetPlayerMoney(playerid));
    dUserSetINT(PlayerName(playerid)).(\"score\",GetPlayerScore(playerid));
  }
  PLAYERLIST_authed[playerid]=false;
  return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if (PLAYERLIST_authed[playerid]==0){
if (udb_Exists(PlayerName(playerid))){
SystemMsg(playerid,\"You have already registered, please /login [password] to login.\");
}
else{ SystemMsg(playerid,\"You do not have an account, use /register [password] to register then /login [password] to login.\");
}
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
  dcmd(login,5,cmdtext);
  dcmd(register,8,cmdtext);
  return 0;
}
stock SystemMsg(playerid,msg[]) {
   if ((IsPlayerConnected(playerid))&&(strlen(msg)>0)) {
       SendClientMessage(playerid,COLOR_SYSTEM,msg);
   }
   return 1;
}
stock PlayerName(playerid) {
  new name[255];
  GetPlayerName(playerid, name, 255);
  return name;
}
  dcmd_register(playerid,params[]) {
    if (PLAYERLIST_authed[playerid]) return SystemMsg(playerid,\"You have already had an account.\");
    if (udb_Exists(PlayerName(playerid))) return SystemMsg(playerid,\"You have already created an account, /login [password] to login.\");
    if (strlen(params)==0) return SystemMsg(playerid,\"USAGE: /register [password]\");
    if (udb_Create(PlayerName(playerid),params)) return SystemMsg(playerid,\"You have successfully created your account, now use /login [password] to login.\");
    return true;
 }
  dcmd_login(playerid,params[]) {
    if (PLAYERLIST_authed[playerid]) return SystemMsg(playerid,\"You have already logined.\");
    if (!udb_Exists(PlayerName(playerid))) return SystemMsg(playerid,\"You do not have an account, please /register [password]\");
    if (strlen(params)==0) return SystemMsg(playerid,\"USAGE: /login [password]\");
    if (udb_CheckLogin(PlayerName(playerid),params)) {
       SetPlayerScore(playerid,dUserINT(PlayerName(playerid)).(\"score\"));
        SetPlayerMoney(playerid,dUserINT(PlayerName(playerid)).(\"money\"));
       PLAYERLIST_authed[playerid]=true;
       return SystemMsg(playerid,\"You have successfully logined.\");
    }
    return SystemMsg(playerid,\"Wrong password or nickname!\");
}[/pawn]
Tessék remélem segítettem vele :)
                                _I[TM]I_Dexter[CL]

regisztrációs rendszer.
« Válasz #8 Dátum: 2011. november 09. - 22:44:11 »
0 Show voters

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
regisztrációs rendszer.
« Válasz #9 Dátum: 2011. november 10. - 17:01:42 »
0 Show voters
I_Dexter[CL]\" post=\"191163\" timestamp=\"1320524895\"]
[pawn]// Register / Login Filterscript //
#include <a_samp>
#include <dudb>
#include <dutils>
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
//Colors//
#define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA
#define green 0x33FF33AA
#define blue 0x00FFFFAA
new PLAYERLIST_authed[MAX_PLAYERS];
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Register / Login System\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"Register / Login System\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if (udb_Exists(PlayerName(playerid))){
if (!PLAYERLIST_authed[playerid]){
SendClientMessage(playerid,green,\"You have already registered, use /login to log into your account.\");
return 0;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid) {
  if (PLAYERLIST_authed[playerid]) {
     // If someone has logged in, it saves money and score.
    dUserSetINT(PlayerName(playerid)).(\"money\",GetPlayerMoney(playerid));
    dUserSetINT(PlayerName(playerid)).(\"score\",GetPlayerScore(playerid));
  }
  PLAYERLIST_authed[playerid]=false;
  return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if (PLAYERLIST_authed[playerid]==0){
if (udb_Exists(PlayerName(playerid))){
SystemMsg(playerid,\"You have already registered, please /login [password] to login.\");
}
else{ SystemMsg(playerid,\"You do not have an account, use /register [password] to register then /login [password] to login.\");
}
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
  dcmd(login,5,cmdtext);
  dcmd(register,8,cmdtext);
  return 0;
}
stock SystemMsg(playerid,msg[]) {
   if ((IsPlayerConnected(playerid))&&(strlen(msg)>0)) {
       SendClientMessage(playerid,COLOR_SYSTEM,msg);
   }
   return 1;
}
stock PlayerName(playerid) {
  new name[255];
  GetPlayerName(playerid, name, 255);
  return name;
}
  dcmd_register(playerid,params[]) {
    if (PLAYERLIST_authed[playerid]) return SystemMsg(playerid,\"You have already had an account.\");
    if (udb_Exists(PlayerName(playerid))) return SystemMsg(playerid,\"You have already created an account, /login [password] to login.\");
    if (strlen(params)==0) return SystemMsg(playerid,\"USAGE: /register [password]\");
    if (udb_Create(PlayerName(playerid),params)) return SystemMsg(playerid,\"You have successfully created your account, now use /login [password] to login.\");
    return true;
 }
  dcmd_login(playerid,params[]) {
    if (PLAYERLIST_authed[playerid]) return SystemMsg(playerid,\"You have already logined.\");
    if (!udb_Exists(PlayerName(playerid))) return SystemMsg(playerid,\"You do not have an account, please /register [password]\");
    if (strlen(params)==0) return SystemMsg(playerid,\"USAGE: /login [password]\");
    if (udb_CheckLogin(PlayerName(playerid),params)) {
       SetPlayerScore(playerid,dUserINT(PlayerName(playerid)).(\"score\"));
        SetPlayerMoney(playerid,dUserINT(PlayerName(playerid)).(\"money\"));
       PLAYERLIST_authed[playerid]=true;
       return SystemMsg(playerid,\"You have successfully logined.\");
    }
    return SystemMsg(playerid,\"Wrong password or nickname!\");
}[/pawn]
Tessék remélem segítettem vele :)
                                _I[TM]I_Dexter[CL]
[/quote]
Õh azt monta dialogos legyen.
A másik meg szerintem Ne MySQL-el kezdjen.
Tessék itt van: ebbe minden van
http://forum.sa-mp.nl/index.php?topic=23545.0
/stats és megnézi az adatot (Lásd kép.)
HA akarod szolj PÜ-be és leforditom.

regisztrációs rendszer.
« Válasz #10 Dátum: 2011. november 10. - 21:59:45 »
0 Show voters
pedig egyszerû mondjuk én is 2 hsz után értettem meg :D de am megy tökéletesen nekem ha kel segítség beüzemelni szóljon,..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal