Szerző Téma: NPC 0.3z szerverre  (Megtekintve 1053 alkalommal)

NPC 0.3z szerverre
« Dátum: 2014. Szeptember 22. - 18:35:43 »
0 Show voters
Sziasztok! Olyan kérésem lenne hogy valaki tud segíteni 0.3z szerverre npc-t készíteni?Sajnos az összes tuturial videot végignéztem de sajnos nem sikerült megcsinálnom.Ha valaki tudna segíteni benne esetleg megírni nekem nagyon hálás lennék!
Nekem sajna nem megy.
Tehát az elsõ amit készítettem: -mynpc.rec (scriptfile-bõl átmásoltam a npcmodes recordings mappába.
A következõ: -Csináltam egy scriptfájlt.Elmentettem script-néven.
 
#include <a_samp>
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
 
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"my filterscript\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }
  // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek
  return 1;
}

 
Utána csináltam egy másik scriptfájlt  life néven.
 
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
Itt van a szerver cfg-m:
 
echo Executing Server Config...
lanmode 0
rcon_password 1234
maxplayers 150
port 7777
hostname SA-MP 0.3 Server
gamemode0 bare
filterscripts script
plugins streamer Whirlpool sscanf
announce 0
query 1
chatlogging 0
weburl www.sa-mp.com
onfoot_rate 40
incar_rate 40
weapon_rate 40
stream_distance 300.0
stream_rate 1000
maxnpc 5
maxnpc number_goes_here 0
logtimeformat [%H:%M:%S]

 
Tehát most melyiket hova másoljam?Melyiket írjam be a cfg-be?Jól csináltam eddig?Válaszotokat elõre is köszönöm.
[mod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Szeptember 23. - 14:51:27 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
NPC 0.3z szerverre
« Válasz #1 Dátum: 2014. Szeptember 22. - 19:04:52 »
0 Show voters
Hol akadtál el benne?

NPC 0.3z szerverre
« Válasz #2 Dátum: 2014. Szeptember 22. - 19:20:51 »
0 Show voters
igazából megcsináltam de nem mûködik,nem is csatlakozik semmit nem csinál.Újra kellene kezdenem ugy hogy valaki közbe magyarázza.Ha gondolod és van idõd odatudom adni a temaspeak3 ip-met ott könyebben  megértjük egymást.

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
NPC 0.3z szerverre
« Válasz #3 Dátum: 2014. Szeptember 22. - 19:53:22 »
0 Show voters
Mindenkinek egyszerûbb lenne a sorsa, ha bemásolnád azt amit készítettél. A kód nélkül nem tudunk kijavítani, de ha olvasol leírásokat itt a fórumon biztosan találsz olyat, ami sokat fog segíteni.

NPC 0.3z szerverre
« Válasz #4 Dátum: 2014. Szeptember 22. - 19:58:09 »
0 Show voters
Kezdek kételkedni benned , szerintem lehet nem is csináltál semmit.  :angry:
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

NPC 0.3z szerverre
« Válasz #5 Dátum: 2014. Szeptember 22. - 20:01:10 »
0 Show voters
de csináltam,mingyárt berakom ide.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
NPC 0.3z szerverre
« Válasz #6 Dátum: 2014. Október 18. - 19:22:01 »
0 Show voters
[gmod]Megkérném a kedves témanyitót hogy ne hanyagolja el a témáját ha már megnyitotta![/gmod]

NPC 0.3z szerverre
« Válasz #7 Dátum: 2014. Október 28. - 21:41:18 »
0 Show voters
Ha nem látod az NPC-ket
 
public OnPlayerConnect(playerid)//Mikor csatlakozik
{
if(!IsPlayerNPC(playerid))// a ! jel jelzi, hogy nem NPC, tehát ember
{
//Funkciók a valódi emberekre, például behozza a login dialogot, de ha az illető NPC magától tovaugrik.
}
return 1;
}

 
Ha jól értettem a problémát, akkor ez a megoldás, ha nem akkor meg bocsi.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
NPC 0.3z szerverre
« Válasz #8 Dátum: 2014. Október 28. - 21:53:25 »
0 Show voters
#1
Ez a megkülönböztetés teljesen alap dolog, amikor az ember NPC-kkel dolgozik.
#2
Ennek a fordítottja szerepel a kódban, amely teljesen tökéletes.
#3
 
if(!IsPlayerNPC(playerid))// a ! jel jelzi, hogy nem NPC, tehát ember

 
-->
 
if(!IsPlayerNPC(playerid))// A ! jel egy rövidítés a false, azaz hamis érték keresésére. Ilyen logikai értéket ad vissza az IsPlayerNPC függvény, amely lehet igaz/true, vagy hamis/false. És ha ott van a ! jel, abban az esetben akkor fog lefutni az igaz ág, ha false értéket kapunk vissza.

 
Ennek az úgymond rövidítése:
 
if(IsPlayerNPC(playerid) == false)

 
#4
Az nem megoldás, ha a végén bocsánatot kérsz azért, mert tudod, hogy hülyeséget írsz. Ilyenkor egyszerűen nem kell írni.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal