Szerző Téma: Tűz object  (Megtekintve 680 alkalommal)

Tűz object
« Dátum: 2015. Január 03. - 17:06:41 »
0
Sziasztok! Valaki tudna küldeni egy olyan kódot hogy beírom hogy /tuz és akkor ahol állok oda lerak egy tűz objectet? És a végén egy parancsal az összeset el tudnám törölni? :hmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2015. Január 03. - 22:43:28 írta ƒlaﻛh »

Tűz object
« Válasz #1 Dátum: 2015. Január 03. - 17:43:44 »
0
Miért ilyen nagy úr az unalom?? :\'(

Tesztelve nem lett de (sacc/kb.) így kell kinéznie.. és erre már egy mentést is rátudnál írni..

Ajánlom az, hogy keress Tűz Objectet.. és írd be \'#define TUZOBJ 1000\', az 1000 -es helyére, az ObjectID-t.


Ajánlom, a PizzaHut Interiorban található sütő Objectet, mivel annak nagy füstje van, azzal lehet szimulálni a tüzet.. Ha láttok bugot, azt leírhatjátok.


Illetve tisztában vagyok az OPU laggoltató hatásával, nyugodtan át lehet írni timerre..

 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define MAX_TUZ 100
#define TUZOBJ 1000
new Tuz[MAX_TUZ],
Float:Health[MAX_PLAYERS],
Tuzek;
enum TuzekPos
{
Float:X,
Float:Y,
Float:Z
};
new TuzPos[MAX_TUZ][TuzekPos];
CMD:tuz(playerid)
{
if(Tuzek >= MAX_TUZ) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Már túl sok a Tűz! Töröld őket! (( /deltuzek ))\");
new Float:pX, Float:pY, Float:pZ, string[128];
GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
Tuz[Tuzek] = CreateObject(TUZOBJ, pX, pY, pZ, 0.0, 0.0, 0.0, 15.0);
TuzPos[Tuzek][X] = pX, TuzPos[Tuzek][Y] = pY, TuzPos[Tuzek][Z] = pZ;
format(string, sizeof(string), \"{FF0000}Létrehoztál egy Tűzet, a %f, %f, %f pozíción!\",pX,pY,pZ);
SendClientMessage(playerid, -1, string);
return 1;
}
CMD:deltuzek(playerid)
{
for(new i; i != MAX_TUZ; i++) { DestroyObject(Tuz); }
SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Törölted az összes Tüzet!\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
for(new i; i != MAX_TUZ; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, TuzPos[X], TuzPos[Y], TuzPos[Z]))
{
GetPlayerHealth(playerid, Health[playerid]);
SetPlayerHealth(playerid, Health[playerid]-5.0);
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~~h~Túl közel van a Tűz!!!! ~n~Vigyázz!!\", 2000, 0);
}
}
}
return 1;
}

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Tűz object
« Válasz #2 Dátum: 2015. Január 28. - 14:41:30 »
0
[mod]Ha megoldódott a problémád kérlek reagálj rá és zárd is le, köszönöm. Ha mégsem írj PÜ-t és megnyitom újból![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal