Szerző Téma: RandomSpawn kivétele egy GM bõl  (Megtekintve 1091 alkalommal)

RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Dátum: 2014. június 22. - 20:46:00 »
0 Show voters
Sziasztok
A szerverem gamemodjából szeretném kivenni a RandomSpawnt tehát hogy ne véletlenszerû helyekre spawnoljon hanem csak 1re
Valaki megtudná nekem oldani,hogy csak 1 helyre spawnoljon?
Kód:
 
new Float:RandomSpawn[][7] =
{
    {-628.202636,872.717712,1.834375,90.0}, // Azt szeretném ha csak az itt lévõ koordinátára spawnoljon
    {2082.343261,1286.864746,10.820312,90.0}, // Randomspawn
    {1874.276367, -1394.703491, 13.610312,90.0}, // Randomspawn
    {2494.894531, -1688.636352, 13.930054,90.0}, // Randomspawn
    {2057.295654, 843.364379, 6.703125,90.0}, // Randomspawn
    {-1984.846069, 172.829696, 27.687500,90.0}
};
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    // SetPlayerPos to the random spawn data
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
    // SetPlayerFacingAngle to the random facing angle data
    SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);}
SetPlayerHealth(playerid,100);
return 1;
}

Nem elérhető Alcatraz

  • 151
  • 4 éve tag.
    • Profil megtekintése
RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 22. - 21:17:04 »
0 Show voters
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerPos(playerid, -628.202636,872.717712,1.834375,90.0);
    return 1;
}

RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #2 Dátum: 2014. június 22. - 21:23:51 »
0 Show voters
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, -628.202636,872.717712,1.834375,90.0);
SetPlayerCameraPos(playerid, -628.202636,872.717712,1.834375,90.0);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -628.202636,872.717712,1.834375,90.0);
return 1;
}

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #3 Dátum: 2014. június 22. - 21:37:54 »
0 Show voters
Hiába más az OnPlayerRequest class, ha spawnol el fogja teleportálni...

RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #4 Dátum: 2014. június 23. - 06:59:59 »
0 Show voters
Nem mûködött sajna...
Itt a teljes kód az onplayerspawnból
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
      if(MiniGame[playerid] == 1)
{
      if(Tipo[playerid] == 1)
{
new rand = random(sizeof(RandomMini1));
SetPlayerPos(playerid, RandomMini1[rand][0], RandomMini1[rand][1],RandomMini1[rand][2]);
GivePlayerWeapon(playerid, 38, 999999);
}
else if(Tipo[playerid] == 2)
{
new rand = random(sizeof(RandomMini2));
SetPlayerPos(playerid, RandomMini2[rand][0], RandomMini2[rand][1],RandomMini2[rand][2]);
CargarObjetos(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 38, 999999);
}
else if(Tipo[playerid] == 3)
{
if(Equipo[playerid] == 1)
{
SetPlayerPos(playerid,7714.453125,-2599.890380,24.106107),CargarObjetos(playerid);
      GivePlayerWeapon(playerid,29,999999);
   GivePlayerWeapon(playerid,30,999999);
   GivePlayerWeapon(playerid,31,999999);
   new SkinArray[3] = {
   285,
   287,
   280
   };
   new rand = random(sizeof(SkinArray));
   SetPlayerSkin(playerid,SkinArray[rand]);
}
else if(Equipo[playerid] == 2)
{
   new SkinArray1[3] = {
   28,
   29,
   30,
   };
   new rand1 = random(sizeof(SkinArray1));
   SetPlayerSkin(playerid,SkinArray1[rand1]);
SetPlayerPos(playerid,7808.556152,-2665.601074,12.653361),CargarObjetos(playerid);
      GivePlayerWeapon(playerid,29,999999);
   GivePlayerWeapon(playerid,30,999999);
   GivePlayerWeapon(playerid,31,999999);
}
}
}
else if(MiniGame[playerid] == 0){
    new Float:RandomSpawn[][7] =
{
    {-628.202636,872.717712,1.834375,90.0}, // Randomspawn
    {2082.343261,1286.864746,10.820312,90.0}, // Randomspawn
    {1874.276367, -1394.703491, 13.610312,90.0}, // Randomspawn
    {2494.894531, -1688.636352, 13.930054,90.0}, // Randomspawn
    {2057.295654, 843.364379, 6.703125,90.0}, // Randomspawn
    {-1984.846069, 172.829696, 27.687500,90.0}
};
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    // SetPlayerPos to the random spawn data
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
    // SetPlayerFacingAngle to the random facing angle data
    SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);}
SetPlayerHealth(playerid,100);
return 1;
}

 
Ezeket a minigamehez tartozó spawnokat meg nem akarnám kivenni de ha a randomspawnt kitörlöm és az 1.válaszoló kódját beillesztem akk nem mükszik

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Válasz #5 Dátum: 2014. június 23. - 13:43:33 »
0 Show voters
new Float:RandomSpawn[][7] =

 
Ettõl a sortól kezdve törölj ki mindent.
Ez legyen a helyén:
 
SetPlayerPos(playerid,1874.276367, -1394.703491, 13.610312);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal