Azért mert az OnFilterScriptInit()-hez tetted és az csak egyszer generálja le.
A GenerateRandomString(str); tedd ahoz a parancshoz amikor használni akarod.
Pl.:
[pawn]if(strcmp(cmd,\"/parancsod\",true) == 0)
{
new str[10+1], string[128];
GenerateRandomString(str);
format(string,sizeof(string),\"Random kódod: %s\",str);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string);
return 1;
}[/pawn]
E: Nem biztos, hogy jó. Várd meg Zsoleszkának a példáját is.
Semmi baja.
Annyit fûznék hozzá hogy a véletlenszerû karakterlánc hosszát a számára megadott array méretével lehet szabályozni.
A kódban a new str[10 + 1]; ben szereplõ 10-es érték jelzi hogy jelenleg 10 karakterbõl és +1 (NULL string) +bõl álló eredményt ad vissza.
pl.: new str[6 +1]; ( a plusz egyet azért írom hogy jelezze hogy az a NULL karakter helye)
str[0] = r;
str[1] = z;
str[2] = e;
str[3] = i;
str[4] = 4;
str[5] = \'\\0\' // NULL
Amúgy szinte ugyanezt írtam én is.
http://sampforum.hu/index.php?topic=19789.msg214701#msg214701