Szerző Téma: Random szín generátor  (Megtekintve 2637 alkalommal)

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
Random szín generátor
« Dátum: 2014. május 11. - 21:07:37 »
0 Show voters
Üdv.
Valaki tudna írni egy szín generátort? :D
Pl.: RandomColor(playerid, \"ASDASDASD\");
És az \"ASDASDAS\" szöveget egy random színné alakítani át.
Ahányszor megjelenik ez a szöveg mindig más színe lenne.
Válaszokat elõre is köszönöm!

Random szín generátor
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 11. - 21:51:08 »
+1 Show voters
Tessék, szerintem valami hasonlóra gondoltál.
Tehát, ha meghívod ezt a függvényt, akkor az üzenet színe mindig véletlenszerûen másmilyen lesz:
 

RandomColor(playerid,\"Írd ide be az üzentett!\");

 
Megcsináltam úgy is, hogy ha mindenkinek szeretnék üzentet küldeni, akkor annak a színe is mindig véletlenszerûen változón:
 

SendClientMessageToAll_(\"írd ide be azt az szöveget amelyet mindenkinek megakarsz jeleníteni!\");

 
Kód:
 

stock RandomColor(playerid,sz_str_[144])
{
return SendClientMessage(playerid,((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF),sz_str_);
}
 
stock SendClientMessage_(playerid,sz_str_[144])
{
return SendClientMessage(playerid,((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF),sz_str_); //úgyanazt csinálja mint a RandomColor, csak más a függvény neve
}
stock SendClientMessageToAll_(sz_str_[144])
{
return SendClientMessageToAll(((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF),sz_str_);
}

 
Ezt nem kell beleraknod, csak megemlítem, hogy Slice definíciója csináltam a véletlenszerû színgenerálást:
 

#define RandColor ((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF)) //véletlenszerû szín generálására, ezt most neked nem kell beleraknod

 
Vagy akár így is lehet:
 

#define RandColor ((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF) //mód elejére

 
Majd SendClientMessage függvényt amikor használod, akkor így:
 

SendClientMessage(playerid,RandColor,\"ide az üzenet\");
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 11. - 22:07:32 írta bbTamas »

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
Random szín generátor
« Válasz #2 Dátum: 2014. május 12. - 10:18:01 »
0 Show voters
Ilyenre gondoltam csak ahogy most beraktam elég ronda színek jöttek ki. :D
Nem lehetne készíteni valahogy egy \"favorit\" -et és azokba belennének írva a színkódok amikbõl használjon random színeket?
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 12. - 15:08:04 írta InFIeL_HuN »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Random szín generátor
« Válasz #3 Dátum: 2014. május 13. - 11:33:45 »
+1 Show voters
Azt akarod, hogy minden függvénynél más színeket adsz meg, vagy mindenhol ugyanazok közül válasszon?
Az elsõ:
 
//Majd átalakítom a karakterenként random színeset.

 
A második:
 
new KSzin[] =
{0xFFFF00FF, DARKGREEN, 8173818}
stock VSzin() return random(sizeof(KSzin));

 
Ha meg amazt akarod megírom :D

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
Random szín generátor
« Válasz #4 Dátum: 2014. május 11. - 21:07:37 »
0 Show voters
Üdv.
Valaki tudna írni egy szín generátort? :D
Pl.: RandomColor(playerid, \"ASDASDASD\");
És az \"ASDASDAS\" szöveget egy random színné alakítani át.
Ahányszor megjelenik ez a szöveg mindig más színe lenne.
Válaszokat elõre is köszönöm!

Random szín generátor
« Válasz #5 Dátum: 2014. május 11. - 21:51:08 »
0 Show voters
Tessék, szerintem valami hasonlóra gondoltál.
Tehát, ha meghívod ezt a függvényt, akkor az üzenet színe mindig véletlenszerûen másmilyen lesz:
 

RandomColor(playerid,\"Írd ide be az üzentett!\");

 
Megcsináltam úgy is, hogy ha mindenkinek szeretnék üzentet küldeni, akkor annak a színe is mindig véletlenszerûen változón:
 

SendClientMessageToAll_(\"írd ide be azt az szöveget amelyet mindenkinek megakarsz jeleníteni!\");

 
Kód:
 

stock RandomColor(playerid,sz_str_[144])
{
return SendClientMessage(playerid,((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF),sz_str_);
}
 
stock SendClientMessage_(playerid,sz_str_[144])
{
return SendClientMessage(playerid,((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF),sz_str_); //úgyanazt csinálja mint a RandomColor, csak más a függvény neve
}
stock SendClientMessageToAll_(sz_str_[144])
{
return SendClientMessageToAll(((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF),sz_str_);
}

 
Ezt nem kell beleraknod, csak megemlítem, hogy Slice definíciója csináltam a véletlenszerû színgenerálást:
 

#define RandColor ((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF)) //véletlenszerû szín generálására, ezt most neked nem kell beleraknod

 
Vagy akár így is lehet:
 

#define RandColor ((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF) //mód elejére

 
Majd SendClientMessage függvényt amikor használod, akkor így:
 

SendClientMessage(playerid,RandColor,\"ide az üzenet\");
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 11. - 22:07:32 írta bbTamas »

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
Random szín generátor
« Válasz #6 Dátum: 2014. május 12. - 10:18:01 »
0 Show voters
Ilyenre gondoltam csak ahogy most beraktam elég ronda színek jöttek ki. :D
Nem lehetne készíteni valahogy egy \"favorit\" -et és azokba belennének írva a színkódok amikbõl használjon random színeket?
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 12. - 15:08:04 írta InFIeL_HuN »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Random szín generátor
« Válasz #7 Dátum: 2014. május 13. - 11:33:45 »
0 Show voters
Azt akarod, hogy minden függvénynél más színeket adsz meg, vagy mindenhol ugyanazok közül válasszon?
Az elsõ:
 
//Majd átalakítom a karakterenként random színeset.

 
A második:
 
new KSzin[] =
{0xFFFF00FF, DARKGREEN, 8173818}
stock VSzin() return random(sizeof(KSzin));

 
Ha meg amazt akarod megírom :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal