Hali megpróbálom kicsit egyszerûbben elmagyarázni.
szóval az onlineadmin az egy sima változó,a játékos adatihoz nincsen semmi köze, a pLevel pedig enumban tárolt változó,ami a játékos tulajdonsága.
Na ez magyarra fordítva:
if(PlayerInfo[player1][pLevel] >= 1) Ha a játékos szintje kisebb vagy egyenlõ 1-el. (tehát 0-nál nagyobb),
onlineadmin : Egy változó,jelen esetben egész típusú (csak egész számokat tárol),ez nem módosít semmit a játékoson.
Ez egyszerûen egy számláló.
Tehát ha fut a szerver és nincs rajta senki akkor onlineadmin = 0
Ha feljön valaki akkor ellenõrzi a szerver,hogy mekkora a játékos szintje, ha nagyobb mint 0. Akkor az onlineadmin értéke 1-el nõ. Tehát onlineadmin = 1
Viszont ha egy olyan játékos jön fel akinek 0 a szintje, akkor az onlineadmin ugyan úgy 0 marad.
Tehát az onlineadmin csak a megszámolja,hogy olyan játékos van fent akinek a szintje nem 0.
Tehát elindul a szerver,
onlineadmin 0 értéket kap.
Feljön pistike akinek a pLevelje 0, akkor az onlineadmin 0 marad,mivel nem admin.
Feljon admin1 akinek a pLevelje 5 akkor az onlineadmin 1 lesz,mivel admin.
Feljön sanyika akinek pLevelje 0 akkor az onlineadmin 1 marad,mivel nem admin.
Ha lemegy admin 1 akkor az online admin értéke 1-el csökken,tehát 0 lesz. (Ha nincs fent más admin)
Ha közben feljött mondjuk két admin, akkor az onlineadmin már 3-as értéket kapott és mikor lemegy 1 admin, akkor az értéke 1-el csökken.
Remélem így már érted!