Szerző Téma: Object csatolási bug.  (Megtekintve 589 alkalommal)

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Object csatolási bug.
« Dátum: 2014. Február 25. - 22:14:19 »
0 Show voters
Hello, nos ezt a script részt, még régen csinálta. Alapjába véve így jó. 8)
 

public OnGameModeInit()
{
        k = SetVehicleNumberPlate(CreateVehicle(437, 0.0, 0.0, 4.0, 0.0, 0, 0, 1800),\"S.W.A.T.\");
        k3D = Create3DTextLabel( \"S.W.A.T. Busz\",Red, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 );
Attach3DTextLabelToVehicle( k3D,  k, 0.0, 4.0, 3.0);
        new objectid1 = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid2 = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid3 = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid4 = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid5 = CreateObject(19419, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
AttachObjectToVehicle(objectid1, k, 1.0000, -5.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid2, k, 1.0000, 0.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid3, k, -1.0000, -5.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid4, k, -1.0000, 0.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid5, k, 0.0000, 5.1450, 2.0400, 0.0, 0.0, 0.0);
        return 1;
}

 
 :hmmm: de én ezt most át akartam alakítani, ilyen parancsra:
 

CMD:swatbusz(playerid,params[])
{
        new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a;
        GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
        //GetPlayerFacingAngle(playerid,a);
   
        k = SetVehicleNumberPlate(CreateVehicle(437, x, y, z, 0, 0, 0, 1800),\"S.W.A.T.\");
        k3D = Create3DTextLabel( \"S.W.A.T. Busz\",Red, x+0.0, y+0.0, z+0.0, 50.0, 0, 1 );
Attach3DTextLabelToVehicle( k3D,  k, x, y+4.0, z+3.0);
        new objectid1 = CreateObject(18646, x+0.0, y+0.0, z+0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid2 = CreateObject(18646, x+0.0, y+0.0, z+0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid3 = CreateObject(18646, x+0.0, y+0.0, z+0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid4 = CreateObject(18646, x+0.0, y+0.0, z+0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid5 = CreateObject(19419, x+0.0, y+0.0, z+0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
AttachObjectToVehicle(objectid1, k, x+1.0000, y-5.0000, z+2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid2, k, x+1.0000, y+0.0000, z+2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid3, k, x-1.0000, y-5.0000, z+2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid4, k, x-1.0000, y+0.0000, z+2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid5, k, x+0.0000, y+5.1450, z+2.0400, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}

 
ha így szeretném lehozni, akkor egyszerûen az objectek nem ott lesznek ahol az eredetin elõbb, hanem elõtte jócskán a levegõben...
Ebben kérném a segítségeteket, hogy miért bugosodik el az object... :wall:
A másik pedig az, ha az a(angel) kordinátát is meg akarom adni az object nem fordul a kocsival együtt... :wall:
a(angel) részt kiszedtem mert az legyen a legkisebb problémám ><
Elõre is köszi a válaszaitokat :)
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 26. - 16:34:16 írta kos »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Object csatolási bug.
« Válasz #1 Dátum: 2014. Március 09. - 19:52:17 »
+1 Show voters
k = SetVehicleNumberPlate(CreateVehicle(437, x, y, z, 0, 0, 0, 1800),\"S.W.A.T.\");

 
->
 
k = CreateVehicle(437, x, y, z, 0, 0, 0, 1800);
SetVehicleNumberPlate(k,\"S.W.A.T.\");
SetVehicleToRespawn(k);

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Object csatolási bug.
« Válasz #2 Dátum: 2014. Március 11. - 13:56:59 »
0 Show voters
Ugyan úgy bugol :s ötlet még valaki?

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Object csatolási bug.
« Válasz #3 Dátum: 2014. Március 11. - 14:52:52 »
+1 Show voters
   AttachObjectToVehicle(objectid1, k, 1.0000, -5.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid2, k, 1.0000, 0.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid3, k, -1.0000, -5.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid4, k, -1.0000, 0.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid5, k, 0.0000, 5.1450, 2.0400, 0.0, 0.0, 0.0);

 
ezt már próbáltad?
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Object csatolási bug.
« Válasz #4 Dátum: 2014. Március 13. - 14:49:02 »
0 Show voters
Köszönöm szépen  :thumbsup: most már mûködik  :yes:
Igen nem gondoltam bele ha már object ott hozza létre akkor csatolást nem kell már ahhoz fûzni ><
Kösz még 1x ment a +  8)
A téma megoldva zárom.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal