GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: 1Mark6 - 2013. július 22. - 09:02:14

Cím: Pozicio mentes
Írta: 1Mark6 - 2013. július 22. - 09:02:14
Olyanra gondoltam hogy kilep a player es feljon ujra akkor ne a spawnra dobja ki
köszi :)
Cím: Pozicio mentes
Írta: Andris2120 - 2013. július 25. - 23:46:39
Csapj hozzá a mentéshez X, Y, Z koordinátákat és ha van kedved akkor egy szöget is...
OnPlayerSpawn alatz meg be tudod tölteni és voila :D ha nem tiszta holnap délután írok egy példát (csak most telorol vagyok :3)
Cím: Pozicio mentes
Írta: Live - 2013. július 26. - 10:35:50
#include a_samp
#include zcmd
#include dini
#define SCM SendClientMessage
public OnPlayerSpawn(playerid) {
new file[128];
format(file, sizeof(file), \"Positions/%s.ini\", GetNick(playerid));
if(dini_Exists(file)) {
new Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:pA;
pX = dini_Float(file, \"X\");
pY = dini_Float(file, \"Y\");
pZ = dini_Float(file, \"Z\");
pA = dini_Float(file, \"A\");
SetPlayerFacingAngle(playerid, pA);
SetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
}
return 1;
}
CMD:spos(playerid, params[]) {
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A, file[128];
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
format(file, sizeof(file), \"Positions/%s.ini\", GetNick(playerid));
if(dini_Exists(file)) {
dini_FloatSet(file, \"X\", X);
dini_FloatSet(file, \"Y\", Y);
dini_FloatSet(file, \"Z\", Z);
dini_FloatSet(file, \"A\", A);
} else {
dini_Create(file);
dini_FloatSet(file, \"X\", X);
dini_FloatSet(file, \"Y\", Y);
dini_FloatSet(file, \"Z\", Z);
dini_FloatSet(file, \"A\", A);
}
SCM(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Pozíciód sikeresen {DDDDDD}elmentve{FFFF99}!\");
return 1;
}
stock GetNick(playerid) {
new nick[24+1];
GetPlayerName(playerid, nick, sizeof(nick));
return nick;
}

 
FONTOS, hogy a scriptfiles mappában hozz létre egy Positions nevû mappát!
Nem volt tesztelve..