kill -= 1;
kill = 1;
AdatLoad(playerid);Mentes(playerid);
mikkor pl. megölök 1 playert kapok 7 scoret
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+5);
public AdatLoad(playerid) //fontos hogy nem kell \";\" illetve azért public,mert forward-al lett létrehozva{new users[64];new nev[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok// hm.....nem tudom mi lehet a bajapInfo[playerid][Admin] = dini_Int(users,\"Admin\");// így lekérjük az admin változónkbapInfo[playerid][Pont] = dini_Int(users,\"Pont\");GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(users,\"Pénz\"));pInfo[playerid][bank] = dini_Int(users,\"Bank\");return 1;}public Mentes(playerid){ new users[64];new nev[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgokdini_Set(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]);dini_IntSet(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]); //mivel ugye,miközbe játszol az admin változó az változhat ezért lekérjük a fájlba a változóból a szintetdini_IntSet(users,\"Szint\",pInfo[playerid][szint]); //szint úgydini_IntSet(users,\"Pont\",pInfo[playerid][Pont]);return 1;}
public AdatLoad(playerid) //fontos hogy nem kell \";\" illetve azért public,mert forward-al lett létrehozva{new users[64];new nev[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok// hm.....nem tudom mi lehet a bajapInfo[playerid][Admin] = dini_Int(users,\"Admin\");// így lekérjük az admin változónkbapInfo[playerid][Pont] = dini_Int(users,\"Pont\");GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(users,\"Pénz\"));pInfo[playerid][bank] = dini_Int(users,\"Bank\"); SetPlayerScore(killerid, pInfo[playerid][Pont]);return 1;}public Mentes(playerid){ new users[64];new nev[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgokdini_Set(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]);dini_IntSet(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]); //mivel ugye,miközbe játszol az admin változó az változhat ezért lekérjük a fájlba a változóból a szintetdini_IntSet(users,\"Szint\",pInfo[playerid][szint]); //szint úgydini_IntSet(users,\"Pont\",GetPlayerScore(playerid));return 1;}
public AdatLoad(playerid) //fontos hogy nem kell \";\" illetve azért public,mert forward-al lett létrehozva{new users[64];new nev[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgok// hm.....nem tudom mi lehet a bajapInfo[playerid][Admin] = dini_Int(users,\"Admin\");// így lekérjük az admin változónkbapInfo[playerid][Pont] = dini_Int(users,\"Pont\");GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(users,\"Pénz\"));pInfo[playerid][bank] = dini_Int(users,\"Bank\"); SetPlayerScore(playerid, pInfo[playerid][Pont]);return 1;}public Mentes(playerid){ new users[64];new nev[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));format(users,sizeof(users),\"/users/%s.ini\",nev);// ezek a szokásos dolgokdini_Set(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]);dini_IntSet(users,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]); //mivel ugye,miközbe játszol az admin változó az változhat ezért lekérjük a fájlba a változóból a szintetdini_IntSet(users,\"Szint\",pInfo[playerid][szint]); //szint úgydini_IntSet(users,\"Pont\",GetPlayerScore(playerid));return 1;}