new Float:SavePos[4][MAX_PLAYERS];
CMD:s1(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),SavePos[0][playerid],SavePos[1][playerid],SavePos[2][playerid]);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),SavePos[3][playerid]);
return SendClientMessage(playerid,0x10F441AA, \"Pozíció elmentve!\");
}
else
{
GetPlayerPos(playerid,SavePos[0][playerid],SavePos[1][playerid],SavePos[2][playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,SavePos[3][playerid]);
return SendClientMessage(playerid,0x10F441AA, \"Pozíció elmentve!\");
}
}
CMD:l1(playerid, params[])
{
if(SavePos[0][playerid] == 0 && !SavePos[1][playerid] && !SavePos[2][playerid]) return SendClientMessage(playerid,0x10F441AA, \"Pozíció betöltése sikertelen!\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),SavePos[0][playerid],SavePos[1][playerid],SavePos[2][playerid]);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),SavePos[3][playerid]);
return SendClientMessage(playerid,0x10F441AA, \"Pozíció betöltve!\");
}
else
{
SetPlayerPos(playerid,SavePos[0][playerid],SavePos[1][playerid],SavePos[2][playerid]);
SetPlayerFacingAngle(playerid,SavePos[3][playerid]);
return SendClientMessage(playerid,0x10F441AA, \"Pozíció betöltve!\");
}
}
Azt, hogy több legyen úgy tutod megoldani, hogy ottvan felül a new Float:SavePos[4][MAX_PLAYERS];, ebbõl csinálsz még négyet és a SavePos után odaírod, hogy hanyadik mentése legyen pl.: new Float:SavePos2[4][MAX_PLAYERS];. Ezt persze a parancsokban is átkell írnod.