kell hozzá sscanf, vagy strtok.
egy változó, amiben tárolod.
new player1;
sscanf(params, \"d\", player1)) return 1;
magyarázat. \'
params\' karakterláncot darabolja, kiveszi belõle a számot \'
d\', és tárolja a \'
player1\' változóba
tmp = strtok(cmdtext, idx);
new player1 = strval(tmp);
magyarázat. az \'
strtok\' függvény darabolja a \'
cmdtext\' karakterláncot, tehát amit beírtál parancsnak. a \'
tmp\' változó is egy karakterlánc, amibõl \'
strval\' függvénnyel számot csinálunk, és eltároljuk a \'
player1\' változóba
gyakorlat.
strtok + strcmp
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
new cmd[256],
idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/select\", true) == 0) {
new tmp[256], // darabolt karakterlánc
string[128], //üzenet karakterlánca
pName[MAX_PLAYER_NAME]; // játékosnév karakterlánc
tmp = strtok(cmdtext, idx); // darabolás
new player1 = strval(tmp); //darabolt karaterlánc számmá alakítása
if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"<HASZNÁLAT>:/select [játékosid]\"); // ha nem írt be semmit a parancs után
if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen játékos!\"); // ha rössz IDt adott meg
GetPlayerName(player1, pName, sizeof(pName)); // név lekérdezése
format(string, sizeof(string), \"Kiválasztottad %s [%d] játékost!\", pName, player1); // üzenet formázása
SendClientMessageToAll(-1, string); // üzenet elküldése
return 1;
}
return 0;
}
sscanf + zcmd
CMD:select(playerid, params[]) {
new player1, // játékosIDre hivatkozó változó
string[128], //üzenet karakterlánca
pName[MAX_PLAYER_NAME]; // játékosnév karakterlánc
if(sscanf(params, \"d\", player1)) SendClientMessage(playerid, -1, \"<HASZNÁLAT>:/select [játékosid]\"); // ha nem írt be semmit a parancs után
if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen játékos!\"); // ha rössz IDt adott meg
GetPlayerName(player1, pName, sizeof(pName)); // név lekérdezése
format(string, sizeof(string), \"Kiválasztottad %s [%d] játékost!\", pName, player1); // üzenet formázása
SendClientMessageToAll(-1, string); // üzenet elküldése
return 1;
}
Ha valamit elírtam, akkor sry, még soha nem írtam tutot