Szerző Téma: Player eltüntetése és samp keys kérdés és EditObject funkció probléma  (Megtekintve 2458 alkalommal)

Nem elérhető rewan

  • 960
    • Profil megtekintése
Player eltüntetése és samp keys kérdés és EditObject funkció probléma
« Válasz #15 Dátum: 2016. február 28. - 18:27:53 »
0 Show voters
Próbáld meg így:
 
CMD:obj(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 4)
        {
            new parameter[64],objektum;
            if(sscanf(params, \"s[64]d\",parameter,objektum)) return SCM(playerid,WHITE,\"(( Használat: /obj(ect) [tipus] [id] ))\"), SCM(playerid,WHITE,\"(( Típusok: uj, torol ))\");
            {
                if(egyezik(parameter,\"uj\"))
                {
                    new Float:x,Float:y,Float:z;
                    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                    new objid = CreateDynamicObject(objektum,x,y+5,z+1,0,0,0);
                    EditDynamicObject(playerid,objid);
                }
                 else if(egyezik(parameter,\"torol\"))
                {
                    new file[32];
                    format(file,sizeof(file),\"/Objektek/%d.ini\",objektum);
                    if(fexist(file))
                    {
                        dini_Remove(file);
                        SFM(playerid,GREEN,\"(( Töröltél egy objektet! [%d] ))\",objektum);
                        return 1;
                    }
                    else
                    {
                        SCM(playerid,ORANGE,\"(( Nincs ilyen objekt! ))\");
                        return 1;
                    }
                }
            }
        }
    }
    return 1;
}

Player eltüntetése és samp keys kérdés és EditObject funkció probléma
« Válasz #16 Dátum: 2016. február 28. - 18:34:41 »
0 Show voters
így megy, de még mindig rossz ID-t ment el.

Nem elérhető rewan

  • 960
    • Profil megtekintése
Player eltüntetése és samp keys kérdés és EditObject funkció probléma
« Válasz #17 Dátum: 2016. február 28. - 18:52:05 »
+1 Show voters
Publicot írd át erre(define is legyen benne):
 
#define GetDynamicObjectModel(%0) Streamer_GetIntData(STREAMER_TYPE_OBJECT, %0, E_STREAMER_MODEL_ID)
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)
{
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
new string[56];
getdate(ev,honap,nap);
gettime(ora,perc,masodperc);
format(string,sizeof(string),\"%d-%d-%d_%d:%d:%d\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc);
new objid = UjObjectID();
ObjectInfo[objid][ObjVan] = 1;
ObjectInfo[objid][ObjModel] = GetDynamicObjectModel(objectid));
ObjectInfo[objid][ObjPosX] = x;
ObjectInfo[objid][ObjPosY] = y;
ObjectInfo[objid][ObjPosZ] = z;
ObjectInfo[objid][ObjRotRX] = rx;
ObjectInfo[objid][ObjRotRY] = ry;
ObjectInfo[objid][ObjRotRZ] = rz;
ObjectInfo[objid][ObjDatum] = string;
ObjectInfo[objid][ObjKeszitette] = pname(playerid);
new file[32];
format(file,sizeof(file),\"/Objektek/%d.ini\",objid);
if(!fexist(file))
   {
   dini_Create(file);
   dini_IntSet(file,\"ObjVan\",1);
   dini_IntSet(file,\"ObjModel\",GetDynamicObjectModel(objectid));
   dini_FloatSet(file,\"ObjPosX\",ObjectInfo[objid][ObjPosX]);
   dini_FloatSet(file,\"ObjPosY\",ObjectInfo[objid][ObjPosY]);
   dini_FloatSet(file,\"ObjPosZ\",ObjectInfo[objid][ObjPosZ]);
   dini_FloatSet(file,\"ObjRotRX\",ObjectInfo[objid][ObjRotRX]);
   dini_FloatSet(file,\"ObjRotRY\",ObjectInfo[objid][ObjRotRY]);
   dini_FloatSet(file,\"ObjRotRZ\",ObjectInfo[objid][ObjRotRZ]);
   dini_Set(file,\"ObjDatum\",ObjectInfo[objid][ObjDatum]);
   dini_Set(file,\"ObjKeszitette\",pname(playerid));
            }
}
return 1;
}

 
Formázásért bocsi, egyszerűen nem eszi most meg...

Player eltüntetése és samp keys kérdés és EditObject funkció probléma
« Válasz #18 Dátum: 2016. február 28. - 19:09:52 »
0 Show voters
Sikerült!! Köszi szépen!!  :thumbsup: :thumbsup: 8)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal