// A kód nem teljesen befejezett, ha a szkripted regisztrációs felépítésû, illeszd be a megfelelõ helyre.
#include a_samp
#include dini
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new Float: playerpos[3], pname[24], file[64];
GetPlayerName(playerid, pname, 24);
GetPlayerPos(playerid, playerpos[0], playerpos[1], playerpos[2]);
format(file, sizeof(file), \"%s.ini\", pname);
if(fexist(file))
{
dini_FloatSet(file, \"X\", playerpos[0]);
dini_FloatSet(file, \"Y\", playerpos[1]);
dini_FloatSet(file, \"Z\", playerpos[2]);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) // most én itt töltöm be az adatokat
{
new pname[24], file[64];
GetPlayerName(playerid, pname, 24);
format(file, sizeof(file), \"%s.ini\", pname);
if(fexist(file))
{
new Float: loadpos[3];
loadpos[0] = dini_Float(file, \"X\");
loadpos[1] = dini_Float(file, \"Y\");
loadpos[2] = dini_Float(file, \"Z\");
SetPlayerPos(playerid, loadpos[0], loadpos[1], loadpos[2]);
}
return 1;
}
Nincsen tesztelve, és lehet, hogy rossz. Sajnos már nagyon régen alkalmaztam dini-t.