Szia!
Pickup lerakása:
OnGameModeInit alá
CreatePickup(1239, 2,pos1,pos2,pos3, -1); //pos1,pos2,pos3 helyére azt a kordit ahol legyen a pickup
Kiírás:
Szintén OnGameModeInit alá
Create3DTextLabel(\"szöveg\",színkód,pos1,pos2,pos3,20.0,0); //pos1,pos2,pos3 helyére nyílván azt a kordit fogod írni amelyik kordira leraktad a pickupot
Elteleportálás:
OnGameModeInit alá
SetTimer(\"El_Teleportalas\", 1000, true);
Mod aljára:
forward El_Teleportalas();
public El_Teleportalas()
{
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3, pos1, pos2, pos3); //pos1,pos2,pos3 helyére azt a kordit ahova kelljen állni hogy elteleportáljon (ide is nyílván a pickup,szöveg kordiját írod)
{
SetPlayerInterior(i, 0);
SetPlayerPos(i, pos1, pos2, pos3); //a pos1, pos2, pos3 helyére azt a kordinátát írd ahova teleportálja a játékost
}
}
return 1;
}
Remélem tudtam segíteni :)
Amit elöttem szóló leírt, az valóban jó.
Viszont, hogyha azt szertnéd, hogy akkor teleportáljon amikor a pickupba(infó jel pl.) ment bele:
Mód tetejére:
new pickupom;
OnGameModeInit alá:
pickupom = CreatePickup(1239, 2,pos1,pos2,pos3, -1); //pos1,pos2,pos3 helyére azt a kordit ahol legyen a pickup
és a mód aljára, vagy egy üres helyre:
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == pickupom)
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z); // x,y,z helyére írd azokat a koordinátákat ahova szeretnéd, hogy rakjon.
}
}
Szerintem praktikusabb.