Gamemode elejére:
new bank_in; // a \"bank_in\" bármi lehet, de én angolul szeretek szkriptelni szóval így csinálom...
new bank_out; //ez visz majd ki
OnGamemodeInIt alá:
bank_in = CreatePickup(modell, típus, X, Y, Z, VirtuálisVilág);
//modell = bármilyen object...amit szeretnél hogy fel tudjon venni, lehet egy fegyver, egy fa bármi ami az OBJECT listán szerepel.
//típus = fel lehessen-e venni vagy ne, felrobbanjon pár másodperc után, csak autóból lehessen felvenni...van vagy 10 lehetõség, wiki-n megtalálod
//X = X koordináták
//Y = Y koordináták
//Z = Z koordináták
//VirtualisVilág = csak akkor érdekes ha már meglévõ belteret használsz
bank_out = CreatePickup(modell, típus, X, Y, Z, VirtualWorld); //ugyanaz
OnPlayerPickUpPickup alá:
if(pickupid == bank_in)
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
//SetPlayerInterior(playerid, [szám]); csak akkor érdekes ha alapból létezõ interiorba szeretnél mennni...a magad által mappoltakat úgysem más interiorba készítetted szerintem
return 1;
}
if(pickupid == bank_out)
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); //ezzel kimegyünk
//SetPlayerInterior(playerid, [szám]); ugyanúgy nem biztos hogy szükséged van rá...
return 1;
}
FONTOS: A KÉT TELEPORT NE A PICKUP-OK HELYE LEGYEN MERT IDE-ODA KEZDENE TELPORTÁLGATNI...javaslom hogy kicsit a pickup elé telportáld a játékost
A szöveg pedig:
OnGamemodeInIt alá:
Create3DTextLabel(szöveg[], szín, X, Y, Z, Távolság ahonnan látni, VirtuálisVilág, átlátszódjon-e falakon);
//szöveg = amit majd a játékban látni akarsz (\"mondjuk ezt...az idézõjel fontos!\")
//szín = a fórumon az eszközök -> színpaletta segít találni egyet
//X = X koordináták
//Y = Y koordináták
//Z = Z koordináták(ha a pickup fölé szeretnéd a feliratot akkor kicsit a pickup magasságánál feljebb kell tenned...)
//Távolság ahonnan látni = hát ezt nem tudom más szavakkal elmondani
//VirtuálisVilág = ugyanaz mint a pickup-é (általában 0, de függ attól hogy saját bank belteret használsz, vagy elõre elkészítettet)
//lásd-e falakon keresztül = 0=nem | 1=igen