Szerző Téma: Tuning verda..  (Megtekintve 1373 alkalommal)

Tuning verda..
« Dátum: 2010. augusztus 13. - 19:24:25 »
0 Show voters
Hello!
Szeretnék egy kis scriptett tõletek:)
Olyat szeretnék amiko kocsi respawn van akko a tuning meg maradjon a kocsin.
És ha lelépek akkor is megmaradjon és ha feljövök utána a tuningot betöltse a verdán.
Meg egy parancsal lelehessen venni a tuningot róla.
Elõre is köszi!!

Tuning verda..
« Válasz #1 Dátum: 2010. augusztus 14. - 20:59:30 »
0 Show voters
Egy ilyennek én is örülnék jah és ha már elkészititek akkor azt megtennétek hogy a tunning verda poziciója is megmaradjon ahol lerakták elõre is köszi /ThankYou :D

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Tuning verda..
« Válasz #2 Dátum: 2010. augusztus 14. - 21:59:16 »
0 Show voters
Úgy mint ongamemodeinitnél feltuningolod a kocsit:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn

Tuning verda..
« Válasz #3 Dátum: 2010. augusztus 15. - 10:44:22 »
0 Show voters
Ö egy scriptet kért sztem ugyhogy nem kodot :D !

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Tuning verda..
« Válasz #4 Dátum: 2010. augusztus 15. - 11:02:07 »
0 Show voters
Ez alapján meg tudja oldani simán, akkor minek script?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Tuning verda..
« Válasz #5 Dátum: 2010. augusztus 16. - 09:50:24 »
0 Show voters
Tessék, ez megy. Én is ezt használom: ( Ez annyi, h megmarad rajta a tuning )
 

#include a_samp
new TunedCar[2], TuneTimer;
public OnFilterScriptInit()
{
TunedCar[0] = AddStaticVehicle(560,2825.716,1847.542,10.590,182.0,-1,-1); // Sultan
TunedCar[1] = AddStaticVehicle(560,2825.716,1847.542,10.590,182.0,-1,-1); // Sultan
   TuneCar(); // Ez muszály ide, mert az elsõ spawnnál az OnVehicleSpawn nem hívódik meg.
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
TuneTimer = SetTimer(\"TuneCar\", 1000, false);
return 1;
}
forward TuneCar();
public TuneCar()
{
for(new i = 0; i < sizeof(TunedCar); i++) // Ciklus létrehozása, a TunedCar méretével.
{
AddVehicleComponent(TunedCar, 1026);
AddVehicleComponent(TunedCar, 1027);
AddVehicleComponent(TunedCar, 1028);
AddVehicleComponent(TunedCar, 1033);
AddVehicleComponent(TunedCar, 1139);
AddVehicleComponent(TunedCar, 1141);
AddVehicleComponent(TunedCar, 1169);
AddVehicleComponent(TunedCar, 1010);
ChangeVehiclePaintjob(TunedCar, 2);
   }
   KillTimer(TuneTimer);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 26. - 23:07:24 írta kurta999 »

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Tuning verda..
« Válasz #6 Dátum: 2010. augusztus 16. - 10:10:32 »
0 Show voters
Õõ nem include <a_samp> ?
 

#include <a_samp>
new TunedCar[2], TuneTimer;
public OnFilterScriptInit()
{
TunedCar[0] = AddStaticVehicle(560,2825.716,1847.542,10.590,182.0,-1,-1); // Sultan
TunedCar[1] = AddStaticVehicle(560,2825.716,1847.542,10.590,182.0,-1,-1); // Sultan
    TuneCar(); // Ez muszály ide, mert az elsõ spawnnál az OnVehicleSpawn nem hívódik meg.
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
TuneTimer = SetTimer(\"TuneCar\", 1000, false);
return 1;
}
forward TuneCar();
public TuneCar()
{
for(new i = 0; i < sizeof(TunedCar); i++) // Ciklus létrehozása, a TunedCar méretével.
{
AddVehicleComponent(i, 1026);
AddVehicleComponent(i, 1027);
AddVehicleComponent(i, 1028);
AddVehicleComponent(i, 1033);
AddVehicleComponent(i, 1139);
AddVehicleComponent(i, 1141);
AddVehicleComponent(i, 1169);
AddVehicleComponent(i, 1010);
ChangeVehiclePaintjob(i, 2);
    }
    KillTimer(TuneTimer);
return 1;
}

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Tuning verda..
« Válasz #7 Dátum: 2010. augusztus 16. - 18:12:42 »
0 Show voters
Az mindegy, csak nemvolt kedvem írni.

Tuning verda..
« Válasz #8 Dátum: 2010. augusztus 16. - 18:21:26 »
0 Show voters
És ez el is menti a poziciot !!! ???

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal