Egy játékos változóban tárold a pénz összegét, például hogy Money[MAX_PLAYERS], vagy SetPVarInt(playerid, \"Money\", pénzösszeg);
Viszont akkor már ki kell alakíts egyfajta pénz minirendszert is melyben készítesz egy GivePlayerCash, GetPlayerCash-t is a játékos változóra kapcsolod és már csak annyi a teenődőd hogy time-el megnézed hogy csalt-e pénzt külső programtól vagy nem.
Figyelmeztetés: De akkor minden GivePlayerMoney-t, és GetPlayerMoney-t át kell írj a fórumon különben cheat-nek érzékeli.
A lekérdezős része:
Amikor a játékos bejelentkezett elindítod a timert: SetPVarInt(playerid, \"Timer\", SetTimerEx(\"CheckMoney\", 1000, true, \"i\", playerid));
OnPlayerDisconnect alá ha be van jelentkezve:
KillTimer(GetPVarInt(playerid, \"Timer\"));
Gamemódba valahova pedig ezt kell raknod:
forward CheckMoney(playerid);
public CheckMoney(playerid) {
if(!IsPlayerConnected(playerid) || Nincs bejelentkezve) return 1;
if(GetPlayerCash(playerid) != GetPlayerMoney(playerid)) SetPlayerCash(playerid, GetPlayerCash(playerid));
return 1;
}