new LehetEOlni = 1; // Lehet ölni
/parancs // Majd te megírod a saját parancsfeldolgozódra
{
i f(IsPlayerAdmin(playerid)
{
if(LehetEOlni == 0) // Ha nem lehet ölni
{
LehetEOlni = 1; // Lehet már ölni
}
else // De ha lehet
{
LehetEOlni = 0; // Nem lehet ölni
}
}
}
public OnPlayerUpdate // Nem pont így van, de a lényeg, hogy az OnPlayerUpdate alá tedd
{
if(LehetEOlni = 0) // Ha nem lehet ölni
{
new Float:Elet;
if(GetPlayerHealth(playerid, Elet) < 100) // Ha az élete kisebb, mint 100 (megsebezõdik, meglövik, elütik, legyen szó bármirõl, szóval ha nem 100 az élete, akkor...
{
SetPlayerHealth(playerid, 100); // ...az élete feltöltõdik 100-ra, így sosem tudják majd megölni õt, persze csak akkora, ha nem lehet ölni.
}
}
}