Oldd meg úgy hogy mikor beírja ap arancsot az admin akkor adjon hozzá egy változóhoz egyet.( Most nem nagyon érek rá leírni, majd ha megcsináltam a dolgom(kb10perc) leírom részletesen.)
_______________
E:
Na, akkor csinálj egy új változót.
[pawn]new warnok[MAX_PLAYERS];[/pawn]
Ezt tudod felhasználni, teszem azt a warn parancsod most csak annyit csinál hogy elküldi az üzenetet minden playerenek hogy \"Jóska figyelmeztette pistát[Warnok száma: 2]\"
A kiválasztott playernek kell adni warnt szóval ha beírod a 2-es id-t akkor annak adja. csinálsz annak is egy változót(teszem azt new id;) és sscanf-al vagy amivel te csinálod berakod mint ID.
Tehát:
[pawn]warnok[id]++;[/pawn]
Ezt kell beraknod a parancsodba, ez hozzáad egyet a meglévõhöz.
Valami nem világos szólj.(strcmp-be nem nagyon vagyok otthon, zcmd ami megy.)
E2:
______________________________
megírtam neked ZCMD-be. Ebbõl már csak-csak megtudod írni strcmp-ben:)
/////////////////////////////////////[warn]///////////////////////////////////////
CMD:warn(playerid,params[])
{
new id;
new ok[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new name2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[250];
GetPlayerName(playerid,name2,sizeof(name2));
/*-----------------------------*/
if(sscanf(params,\"is[128]\", id,ok))return SendClientMessage(playerid,RED, \"HIBA: /warn [Játékos ID][Ok]\");
GetPlayerName(id,name,sizeof(name));
/*-----------------------------*/
{
warnok[id]++;
/*----*/
format(string,sizeof(string),\"*Admin %s warnolta %s-t.(%d. warn) Ok: {b30000}%s\", name2, name,warnok[id] ,ok);
/*----*/
if(warnok[id] <= 2)
{
SendClientMessage(id, RED, \"Egy admin warnolt téged!\");
SendClientMessageToAll(PUB,string);
}
else{
SendClientMessageToAll(PUB,string);
SendClientMessage(playerid, RED, \"Összegyült a 3 warn-od. Ki lettél banolva a szerverrõl.\");
Ban(id);}
}
return 1;