Szerző Téma: spawnkill  (Megtekintve 704 alkalommal)

spawnkill
« Dátum: 2013. Február 24. - 15:56:08 »
0 Show voters
sziasztook.valaki tudna nekem irni egy spawnkill fs-t? hogy aki le Spawnol és ha meg ölik akkor az illetöt is ölje meg..nem találtam sehol:S elõre is köszi :)

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
spawnkill
« Válasz #1 Dátum: 2013. Február 24. - 16:28:29 »
0 Show voters
Létrehozol egy glob.változót, amit a játékos csatlakozásakor 0-ra állítasz be. Amikor lespawnol, átállítod azt 1-re, és elindítasz egy timert. Miután pl. eltelt 10 mp (a timer lejár) a timert 0-ra állítod.
Mikor valaki megöli a játékost, és az áldozatnak a globváltozója == 1, akkor a gyilkos is meghal. Ha nem, akkor semmi sincs.
[/quote]
Hajrá.

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
spawnkill
« Válasz #2 Dátum: 2013. Február 25. - 16:32:14 »
0 Show voters
Elkezdem de tesztelni nem tuti hogy tudni fogom mert csak én vagyok a tesztszerveremen :D
Lehet rossz lesz 2 perc és adom
RE:
Lehet nem jó de én így gondolom ezt :)
 
#include <a_samp>
new spawn[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    spawn[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    spawn[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
spawn[playerid] = 1;
SetTimerEx(\"spawnkillideje\",10000,0,\"i\",playerid);
SendClientMessage(playerid,-1,\"System: Spawnkill bekapcsolva\");
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(spawn[playerid] == 1)
    {
    SendClientMessage(killerid,-1,\"System:  Megöltél egy spawnoló játékost ez a spawnkill!\");
    SendClientMessage(killerid,-1,\"System:  Ez büntetést von maga után!\");
    SetPlayerHealth(killerid, 0.0);
}
return 1;
}
forward spawnkillideje(playerid);
public spawnkillideje(playerid)
{
   spawn[playerid] = 0;
   SendClientMessage(playerid,-1,\"System:  Lejárt a Spawnkill\");
   return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. Február 25. - 16:48:16 írta cappsy »

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
spawnkill
« Válasz #3 Dátum: 2013. Február 28. - 19:19:36 »
0 Show voters
Én örök életet adnék neki egy 3 mp-re.

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
spawnkill
« Válasz #4 Dátum: 2013. Február 28. - 20:18:11 »
0 Show voters
Õ is át tudja írni szerintem én csak beírtam egy összeget ami reális :)
Mindenkin maga tölti el h. mennyit legyen az idõ

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
spawnkill
« Válasz #5 Dátum: 2013. Február 28. - 20:43:44 »
0 Show voters
Tudom. Csak mondom, hogy én hogy oldanám meg.

Nem elérhető bendor

  • 2949
    • Profil megtekintése
spawnkill
« Válasz #6 Dátum: 2013. Március 01. - 09:44:22 »
0 Show voters
[pawn]forward SpawnTimer(playerid);
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetTimerEx(\"SpawnTimer\",3000,false,\"i\",playerid);
SetPVarInt(playerid,\"SK\",1);
return 1;
}
public SpawnTimer(playerid)
{
SetPVarInt(playerid,\"SK\",0);
return SendClientMessage(playerid,-1,\"SK védelem off\");
}
public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
if(!GetPVarInt(playerid,\"SK\")) SetPlayerHealth(killerid,0.0);
return 1;
}[/pawn]
3 mp is bõven elég,nem kell 10.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal