GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Miky - 2013. Február 24. - 21:37:05

Cím: ,,örök" este...
Írta: Miky - 2013. Február 24. - 21:37:05
Hello!
Olyan scriptet keresek ami ,,örökké\" estére rakja az idõt...
(valami SetWorldTime-set...:D)
 
SetWorldTime(23)
Cím: ,,örök" este...
Írta: Cappsy - 2013. Február 25. - 14:52:22
Ha megvárod a 4 órát akkor megcsinálom neked :)
De ha nem bírsz várni akkor elmondom:
Csinálsz egy timert ami mondjuk 20 percenként visszaállítja az órát
Re:
(Nincs tesztelve nemtudom jó e :))
 
#include <a_samp>
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetTimerEx(\"time\",10000,\"i\",playerid);//Elindul a timer amikor kapcsolodik
    SetWorldTime(23);//Hogy már akkor este legyen
return 1;
}
forward time(playerid);
public time(playerid)
{
   SetWorldTime(23);//Megint visszadobja az idõt
   SetTimerEx(\"time\",10000,0,\"i\",playerid);//újraindul a folyamat és ez így fog folytatódni szépen lassan :D
   return 1;
}

 
Ránézésre jó de ha nem szólj :)
Cím: ,,örök" este...
Írta: ZyZu. - 2013. Február 25. - 16:23:19
Egy kicsit 40000 nem sok? Mert nekem volt olyan hiba is, hogy este lett mivel úgyan így csináltam aztán reggel lett folyamatosan randomba váltotta vissza az idõt én helyetted olyan 10000 raknék vagy kevesebbet.  :confused:
Cím: ,,örök" este...
Írta: Cappsy - 2013. Február 25. - 16:29:28
Igaz a számot csak fejbõl adtam meg nem nagyon gondolkodtam mennyi is az :)
Átírom és kösz hogy szóltál bár szerintem ez így is jó
Cím: ,,örök" este...
Írta: Kovacs_Richard - 2013. Február 25. - 17:07:41
háát nem tudom minek timer én ezt beírtam és nem világosodott meg a szerverem :D
OnGameModeInit alá:
 
SetWorldTime(23);

 
vagy OnPlayerSpawn alá:
 
SetPlayerTime(playerid,23,0);
Cím: ,,örök" este...
Írta: Miky - 2013. Február 26. - 15:16:53
köszi  :) mingy kipróbálom :D
ricsié nem megy... :/
na jó ezt nem vágom...xd
ezt megcsinálnátok?
 
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetTimerEx(\"time\",10000,\"i\",playerid);//Elindul a timer amikor kapcsolodik
    SetWorldTime(23);//Hogy már akkor este legyen
        return 1;
forward time(playerid);
public time(playerid)
{
   SetWorldTime(23);//Megint visszadobja az idõt
   SetTimerEx(\"time\",10000,0,\"i\",playerid);//újraindul a folyamat és ez így fog folytatódni szépen lassan :D
 
//enyém
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"Üdvözöllek a ....... szerveren!\");
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Jo Jatekot! ^^\",1000,3);
    new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(string,sizeof string,\"%s csatlakozott a szerverhez! Üdvözöljük\",pName);
    SendClientMessageToAll(0x74E80099,string);
   
return 1;
}
 

 
ezt valahogy egybe ? xd  köszi :D (látszik még naon kezdõ vok :D)
Cím: ,,örök" este...
Írta: Kovacs_Richard - 2013. Február 26. - 15:56:41
Idézetet írta: Miky date=1361888213\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
köszi  :) mingy kipróbálom :D
ricsié nem megy... :/
na jó ezt nem vágom...xd
ezt megcsinálnátok?
 
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetTimerEx(\"time\",10000,\"i\",playerid);//Elindul a timer amikor kapcsolodik
    SetWorldTime(23);//Hogy már akkor este legyen
        return 1;
forward time(playerid);
public time(playerid)
{
   SetWorldTime(23);//Megint visszadobja az idõt
   SetTimerEx(\"time\",10000,0,\"i\",playerid);//újraindul a folyamat és ez így fog folytatódni szépen lassan :D
 
//enyém
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"Üdvözöllek a ....... szerveren!\");
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Jo Jatekot! ^^\",1000,3);
    new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(string,sizeof string,\"%s csatlakozott a szerverhez! Üdvözöljük\",pName);
    SendClientMessageToAll(0x74E80099,string);
   
return 1;
}
 

 
ezt valahogy egybe ? xd  köszi :D (látszik még naon kezdõ vok :D)
 
1. R! ( a nevem Ricsi és nem \'ricsi\', kösz :) )
2. melyiket próbáltad és biztos jól csináltad? mert nálam mûködött :)
nem lehet hogy van egy kódod ami felülírja és azért nem mûködik? :)
Cím: ,,örök" este...
Írta: Miky - 2013. Február 26. - 19:00:26
okok sry :D
az gminitnál nekem error van...
spawnnál pedig kb. 20-30 mp után visszavált....
(nem találok semmit ami ,,ellenezné\") :/
Cím: ,,örök" este...
Írta: Cappsy - 2013. Február 26. - 19:08:22
pedig valaminek fognia kell..........
És ha a timer lejár nem állítja be rendesen vagy akk is visszaugrik??
Cím: ,,örök" este...
Írta: Miky - 2013. Február 26. - 19:10:44
már a pwn-t leblokkolja.....
talán 5-6 errorral
Cím: ,,örök" este...
Írta: Csabesz - 2013. Február 26. - 19:11:55
Véletlenül nincs a módba ez a sor?
 
TogglePlayerClock( playerid, 1 );

 
ez engedélyezi a játékosnak a rendes idõt. (jobb felsõ sarok)
Ezt vedd ki és
 
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1361808461\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnGameModeInit alá:
 
SetWorldTime(23);

 

Cím: ,,örök" este...
Írta: Miky - 2013. Február 26. - 19:19:45
nem találom (lehet h nincs ien benne)  :wag:
 

C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(129) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(130) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(131) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(167) : error 021: symbol already defined: \"TextDrawShowForPlayer\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(175) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(226) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(229) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(232) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(235) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(238) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(241) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(244) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(247) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(250) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(253) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(256) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(260) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(262) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(265) : error 021: symbol already defined: \"GetPlayerPos\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(270) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(272) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(276) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(278) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(282) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(284) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(286) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(288) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(292) : error 054: unmatched closing brace (\"}\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(428) : warning 203: symbol is never used: \"VehicleID\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(428) : warning 203: symbol is never used: \"X\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(428) : warning 203: symbol is never used: \"Y\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\asddrift.pwn(428) : warning 203: symbol is never used: \"Z\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
25 Errors.
Cím: ,,örök" este...
Írta: Cappsy - 2013. Február 26. - 19:22:27
Vegyél skypra segítek :)
(bauerbence)
Cím: ,,örök" este...
Írta: Miky - 2013. Február 26. - 19:24:40
ha pmben átküldöm megnézed? (427 sor)
Cím: ,,örök" este...
Írta: Cappsy - 2013. Február 26. - 19:38:50
jó lesz az ott :D skypon vagy ha nem jössz fel csak akkor küld el
Cím: ,,örök" este...
Írta: Miky - 2013. Február 26. - 19:54:47
remélem nem ütközik semmien szabályba xd lécci ne copyzzatok
 

#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_SPAWN 0xFF8C55FF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x6DC5F3FF
#define COLOR_ADMIN 0xFF0000FF
#define COLOR_SAY 0x2986CEFF
#define COLOR_SYSGREY 0xC6BEBDFF
#define COLOR_BLACK 0x000000FF
#define COLOR_JOIN 0x74E80099
#define COLOR_WARN 0xBE615099
#define COLOR_RACE 0x00BBBB99
#define COLOR_KRED 0xFF0000FF
#define COLOR_TELENARANCS 0xff664cff
#define COLOR_SZABÁLY 0xca88ffff
#define COLOR_ME4 0xffffc8ff
#define COLOR_KILL 0xe62740ff
#define COLOR_TELESÁRGA 0xd8ff00ff
#define COLOR_ÉLETFIX 0x00b46dff
#define COLOR_POZÍCIÓ 0xffffb1ff
#define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA
#define COLOR_BLUE 0x0000FFAA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"--------    DRIFT Infinity v2  ---------\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"--------DRIFT Infinity Server-------\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(413.000000, 421.000000, \"Drift Infinity Server\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.629998, 2.699999);
    TextDrawColor(Textdraw0, 3454143);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
Textdraw1 = TextDrawCreate(7.000000, 427.000000, \"/info /rules /teles /cmds\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.509999, 1.800000);
TextDrawColor(Textdraw1, 9454143);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
 
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1);
}
}
SetGameModeText(\"[HUN]NDIS\");
AddPlayerClass(0, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(217, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(214, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}
 

public OnGameModeExit()
{
    TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2077.3892,1285.1162,77.6522,268.7443);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2077.3892,1285.1162,77.6522,268.7443);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"Üdvözöllek a Night Drift Infinity Server-en!\");
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Jo Jatekot! ^^\",1000,3);
    new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(string,sizeof string,\"%s csatlakozott a szerverhez! Üdvözöljük\",pName);
    SendClientMessageToAll(0x74E80099,string);
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\");
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"Te a most a Rádió1-et halgatod :) \");
   
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new
string[64],
name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
    switch(reason)
    {
        case 0: format(string,sizeof string,\"%s lelépett a szerverõl! [Kifagyott]\",name);
        case 1: format(string,sizeof string,\"%s lelépett a szerverõl! [Kilépett]\",name);
        case 2: format(string,sizeof string,\"%s lelépett a szerverõl! [Kick/Ban]\",name);
    }
    SendClientMessageToAll(0x74E80099,string);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Ugorj!:D\",1000,3);
GivePlayerMoney(playerid, 100);
    SetPlayerHealth(playerid, 9999999);
    SetPlayerArmour(playerid, 9999999);
    GivePlayerWeapon(playerid, 28,300); //??? , 300 ammoval
GivePlayerWeapon(playerid, 46,1); //ejtõernyõ
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    GivePlayerMoney(playerid, -100);
    SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"MEGHALTÁL!\");
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"nem ismered a /godon-t???? \");
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
 
//Cmds-----------------------
    if (strcmp(cmdtext, \"/cmds\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsaink:\", \"/flip /health /parachute\\n--------------------\\n------------------------\\n-----------------------\", \"Oké\", \"Mégse\");
return 1;
}
    //Info----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/info\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Informácíó:\", \"A Server Fejlesztés alatt ál.\\nBátran fordulj az Adminokhoz.\", \"Oké\", \"Vissza\");
    return 1;
}
     //teles----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/teles\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teleport Segítség:\", \"A Dialogus Teleportért:/tele\\nA Simán Teleportáláshoz:/neve=/drift5\", \"Igen\", \"Vissza\");
    return 1;
}
    //Szabályzat------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/rules\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat:\", \"Ne Hackelj\\nNe DB \\nDrift-Stunt Javító Programokat ne használj!\\nAdminokat ne sértegesd!\\nKellemes játékot kiván az Admin Team.\", \"Elfogad\", \"Takarodj!\");
    return 1;
}
//Készítõ----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/credits\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Készítõ:\", \"A Gamemodet Csinálta Miky\\nMapolva: 30%-ban.\", \"Oksa\", \"Vissza\");
    return 1;
}
//Parancsok--------------------------------------
    if(strcmp(cmdtext, \"/parachute\", true) == 0)
    {
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Tesék Megkaptad az ejtõernyõd!\");
    return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/flip\", true)==0)
{
new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);
SetVehicleZAngle(VehicleID, 0);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"A Verdád felálítva!\");
    return 1;
}
    if (strcmp(cmdtext, \"/godoff\", true)==0)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Godmode kikapcsolva!\");
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/godon\", true)==0)
{
SetPlayerHealth(playerid,99999999);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Godmode aktiválva!\");
return 1;
}
if(strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0)  {
    SetPlayerHealth(playerid, 000.0);
    return 1;
}
return SendClientMessage(playerid,0x74E80099,\"Ez a parancs nem létezik!\");
 
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
a gamemode 70%át innen szereztem
http://sampforum.hu/index.php?topic=24734.0
Cím: ,,örök" este...
Írta: Kovacs_Richard - 2013. Február 26. - 20:19:57
Idézetet írta: Miky date=1361904887\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
remélem nem ütközik semmien szabályba xd lécci ne copyzzatok
 
mióta ilyen módról álmodom :D add nekem :D
\"width=500http://hun-rp.com/script/miky_este.png[/img]
nekem mûködött itt a bizonyíték :P
és itt a kód:
http://hun-rp.com/script/miky.rar
próbáld ki nálad is megy e :) ja és javítottam pár dolgot benne mert hibásak voltak...
Cím: ,,örök" este...
Írta: Raidon - 2013. Február 26. - 20:23:39
OFF: Helló Miky.

Hát Miky gondolom ezt nem viccnek szántad.

 

ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Készítõ:\", \"A Gamemodet Csinálta Miky\\nMapolva: 30%-ban.\", \"Oksa\", \"Vissza\");
[/quote]
Te csináltad a módot? á testvér nem hinném akkor most ez mi? ez a játékmód benne van te csak át írtad a dolgokat.  :facepalm: :facepalm:

http://sampforum.hu/index.php?topic=24734.0

Bocs a OFF ért csak nagyon szúrja a szememet!
Cím: ,,örök" este...
Írta: Cappsy - 2013. Február 26. - 20:24:13
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_SPAWN 0xFF8C55FF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x6DC5F3FF
#define COLOR_ADMIN 0xFF0000FF
#define COLOR_SAY 0x2986CEFF
#define COLOR_SYSGREY 0xC6BEBDFF
#define COLOR_BLACK 0x000000FF
#define COLOR_JOIN 0x74E80099
#define COLOR_WARN 0xBE615099
#define COLOR_RACE 0x00BBBB99
#define COLOR_KRED 0xFF0000FF
#define COLOR_TELENARANCS 0xff664cff
#define COLOR_SZABÁLY 0xca88ffff
#define COLOR_ME4 0xffffc8ff
#define COLOR_KILL 0xe62740ff
#define COLOR_TELESÁRGA 0xd8ff00ff
#define COLOR_ÉLETFIX 0x00b46dff
#define COLOR_POZÍCIÓ 0xffffb1ff
#define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA
#define COLOR_BLUE 0x0000FFAA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"--------    DRIFT Infinity v2  ---------\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"--------DRIFT Infinity Server-------\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(413.000000, 421.000000, \"Drift Infinity Server\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.629998, 2.699999);
    TextDrawColor(Textdraw0, 3454143);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
Textdraw1 = TextDrawCreate(7.000000, 427.000000, \"/info /rules /teles /cmds\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.509999, 1.800000);
TextDrawColor(Textdraw1, 9454143);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
 
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1);
}
}
SetGameModeText(\"[HUN]NDIS\");
AddPlayerClass(0, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(217, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(214, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}
 

public OnGameModeExit()
{
    TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2077.3892,1285.1162,77.6522,268.7443);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2077.3892,1285.1162,77.6522,268.7443);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"Üdvözöllek a Night Drift Infinity Server-en!\");
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Jo Jatekot! ^^\",1000,3);
    new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(string,sizeof string,\"%s csatlakozott a szerverhez! Üdvözöljük\",pName);
    SendClientMessageToAll(0x74E80099,string);
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\");
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"Te a most a Rádió1-et halgatod :) \");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new
string[64],
name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
    switch(reason)
    {
        case 0: format(string,sizeof string,\"%s lelépett a szerverõl! [Kifagyott]\",name);
        case 1: format(string,sizeof string,\"%s lelépett a szerverõl! [Kilépett]\",name);
        case 2: format(string,sizeof string,\"%s lelépett a szerverõl! [Kick/Ban]\",name);
    }
    SendClientMessageToAll(0x74E80099,string);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Ugorj!:D\",1000,3);
GivePlayerMoney(playerid, 100);
SetPlayerHealth(playerid, 9999999);
SetPlayerArmour(playerid, 9999999);
GivePlayerWeapon(playerid, 28,300); //??? , 300 ammoval
GivePlayerWeapon(playerid, 46,1); //ejtõernyõ
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SetTimerEx(\"time\",40000,0,\"i\",playerid);//Elindul a timer amikor kapcsolodik
SetWorldTime(23);//Hogy már akkor este legyen
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    GivePlayerMoney(playerid, -100);
    SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"MEGHALTÁL!\");
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"nem ismered a /godon-t???? \");
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
 
//Cmds-----------------------
    if (strcmp(cmdtext, \"/cmds\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsaink:\", \"/flip /health /parachute\\n--------------------\\n------------------------\\n-----------------------\", \"Oké\", \"Mégse\");
    return 1;
}
    //Info----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/info\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Informácíó:\", \"A Server Fejlesztés alatt ál.\\nBátran fordulj az Adminokhoz.\", \"Oké\", \"Vissza\");
    return 1;
}
     //teles----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/teles\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teleport Segítség:\", \"A Dialogus Teleportért:/tele\\nA Simán Teleportáláshoz:/neve=/drift5\", \"Igen\", \"Vissza\");
    return 1;
}
    //Szabályzat------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/rules\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat:\", \"Ne Hackelj\\nNe DB \\nDrift-Stunt Javító Programokat ne használj!\\nAdminokat ne sértegesd!\\nKellemes játékot kiván az Admin Team.\", \"Elfogad\", \"Takarodj!\");
    return 1;
}
//Készítõ----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/credits\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Készítõ:\", \"A Gamemodet Csinálta Miky\\nMapolva: 30%-ban.\", \"Oksa\", \"Vissza\");
    return 1;
}
//Parancsok--------------------------------------
    if(strcmp(cmdtext, \"/parachute\", true) == 0)
    {
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Tesék Megkaptad az ejtõernyõd!\");
    return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/flip\", true)==0)
{
new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);
SetVehicleZAngle(VehicleID, 0);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"A Verdád felálítva!\");
    return 1;
}
    if (strcmp(cmdtext, \"/godoff\", true)==0)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Godmode kikapcsolva!\");
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/godon\", true)==0)
{
SetPlayerHealth(playerid,99999999);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Godmode aktiválva!\");
return 1;
}
if(strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0)  {
    SetPlayerHealth(playerid, 000.0);
    return 1;
}
return SendClientMessage(playerid,0x74E80099,\"Ez a parancs nem létezik!\");
 
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
forward time(playerid);
public time(playerid)
{
   SetWorldTime(23);//Megint visszadobja az idõt
   SetTimerEx(\"time\",40000,0,\"i\",playerid);//újraindul a folyamat és ez így fog folytatódni szépen lassan :D
   return 1;
}

 
a soreltolódásokat amit csak úgy észrevettem javítottam
((NINCS TESZTELVE))
Ui:
Am nem lehet hogy script csinálja nincs idõjárás scripted vagy real time scripted stb?
Cím: ,,örök" este...
Írta: Miky - 2013. Február 26. - 20:59:40
ELNÉZÉST!
Raidon igazad van lemaradt....
(nem vettem észre és haverom átírta...)
javítom!
ui. holnap tesztelem a javításokat :)
Ricsi nyugodtan :)
KÖSZI NEKTEK !!! :D
Cím: ,,örök" este...
Írta: Kovacs_Richard - 2013. Február 27. - 05:05:14
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1361808461\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnGameModeInit alá:
 
SetWorldTime(23);

 
vagy OnPlayerSpawn alá:
 
SetPlayerTime(playerid,23,0);

 

na ilyet se sûrûn hogy magamat kell idézzem :D
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    ...
    SetWorldTime(23);//Hogy már akkor este legyen
    return 1;
}

 
Amikor a játékos Spawnol
  Átállítja az idõt 23 órára ( nem csak a játékosét hanem mindenkiét ! )
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetWorldTime
 
Sets the world time to a specific hour.[/quote]
a szerver idejét állítja be
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerTime
 
Sets the clock of the player to a specific value. This also changes the daytime (night/day etc.)[/quote]
a játékos idejét állítja be
de azért majdnem jó :P:D
Cím: ,,örök" este...
Írta: Miky - 2013. Február 27. - 12:47:28
nem mükszik egyik se  :cry3: :Cry2:
Cím: ,,örök" este...
Írta: Kovacs_Richard - 2013. Február 27. - 13:40:46
http://hun-rp.com/script/miky.rar
ezt próbáltad? ha igen és nem ment és a többi se megy akkor próbáld ki scriptek nélkül mert nekem FS-ek nélkül ment ! lehet van egy scripted ami állítja az idõt és azt szívod...
Cím: ,,örök" este...
Írta: Miky - 2013. Február 27. - 13:59:29
semmi... :facepalm:
mintha nem is lenne beleírja
itt privátban küld a mappádat pls (gamemode nélkül :D)
Cím: ,,örök" este...
Írta: Kovacs_Richard - 2013. Február 27. - 15:17:13
milyen mappát? a szerver mappát? nekem az tele van saját cuccokkal csak 2 percre betöltöttem a módodat meg csináltam neki 1 saját server.cfg-t és utána töröltem is :)