Szerző Téma: Admin jelszó  (Megtekintve 1190 alkalommal)

Admin jelszó
« Dátum: 2015. Augusztus 24. - 04:24:03 »
0 Show voters
Én olyan scriptet szeretnék kérni ami azt csinálja ha valaki admin és lespawnol akkor kér tőle egy jelszót. A jelszót pedig ig tudja beállítani egy parancsal(mind1 mivel) és dinivel el is mentse
ehez hasonló csak nem kell az  a nagy üzenet a jobb alsó sakorba
link:

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Admin jelszó
« Válasz #1 Dátum: 2015. Augusztus 24. - 07:51:17 »
0 Show voters
admin skineket akarsz, vagy login rendszert?
vagy honnan tudja a rendszer, hogy ki az admin?
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Admin jelszó
« Válasz #2 Dátum: 2015. Augusztus 24. - 13:26:12 »
0 Show voters
olyat ha egy admin fellép a szerverre beírja a jelszóját spawnol akkor kér tőle még 1 jelszót mert ú ugye admin

Nem elérhető fiu77

Admin jelszó
« Válasz #3 Dátum: 2015. Augusztus 25. - 12:35:47 »
0 Show voters
Öhmm... Ehhez kéne az hogy honnan tudjuk hogy admin. Rcon admin vagy valami rendszer is van?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Augusztus 25. - 12:39:00 )

Mert ha van rendszer akkor ki kéne másolnod pl egy admin parancsot és megosztani velünk és onnantól már meg tudjuk neked írni.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Augusztus 25. - 12:39:00 írta fiu77 »

Admin jelszó
« Válasz #4 Dátum: 2015. Augusztus 25. - 15:37:33 »
0 Show voters
Tessék egy példa:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dini>
#include <sscanf2>
#define DialogAdminPass 1 //definiáljuk a dialogot, ami akkor jelenik meg ha az admin lespawnol
#define PlayersFile \"Players/%s.ini\" //definiáljuk a mentés helyét. Jelenleg itt a Scriptfiles mappában létre kell hozni egy Players mappát és azon belül fogja létrehozni a fájlt.Ez modosítsd arra amire neked kell
enum pdata
{
Password[32] //Itt eltároljuk a jelszót
};
new Players[MAX_PLAYERS][pdata];
new bool:firstspawn[MAX_PLAYERS]; //ez azért kell, hogy ellenőrizhessük, hogy az admin először lép be.Ez azért jó mert csak akkor jeleníti meg a dialogot, miután az admin belépett a szerverre és 1. lespawnol
new file[56];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
firstspawn[playerid] = false; //itt false-re állítjuk a változót, azért, hogy még az admin nem spawnolt le egyszer sem
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid) && firstspawn[playerid] == false) //itt amikor spawnol az admin ellenőrzni, hogy admin-e és, hogy spawnolt-e már le egyszer is. Az IsplayerAdmin változtatható ha saját admin rendszered van [A dialog csak akkor jelenik meg ha a játékos RCON Admin
{
   ShowPlayerDialog(playerid, DialogAdminPass, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés adminként:\", \"Írd be az admin jelszavad:\", \"Belép\", \"Kilép\"); //itt megjelenítjük a dialogot
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DialogAdminPass)
{
    if(!response)
    {
        Kick(playerid); //ha az admin arra a lép a dialogba, hogy kilépés, akkor a szerver kidobja a játékost
    }
    else
    {
       if(strlen(inputtext))
       {
           format(file, 56, PlayersFile, PlayerName(playerid));
            if(!strcmp(inputtext, dini_Get(file, \"password\"), true)) //itt betöltjük a jelszvát és lekérdezzük, hogy egyezik-e a beírt jelszó a mentett jelszóval
           {
               SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres belépés adminként\"); //ha igen akkor küldünk neki egy üzenetet, hogy belépett és
               firstspawn[playerid] = true; //a változót true-ra állítjuk, azaz, a játékos lespawnolt és helyesen beírta a jelszót
           }
           else
           {
               SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó\"); //ha nem egyezik a beírt jelszó a mentett jelszóval akkor küldünk egy hiba üzenetet és
               ShowPlayerDialog(playerid, DialogAdminPass, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés adminként:\", \"Írd be az admin jelszavad:\", \"Belép\", \"Kilép\"); //újra megjenítjük neki a dialogot
           }
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó\"); //ha az admin nem írt be semmit akkor küldük neki egy hiba üzenetet és
            ShowPlayerDialog(playerid, DialogAdminPass, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés adminként:\", \"Írd be az admin jelszavad:\", \"Belép\", \"Kilép\"); //újra megjelenítjük neki a dialogot
        }
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
firstspawn[playerid] = false; //ha a játékos kilép akkor a változót false-ra állítjuk, azaz a játékos még nem spawnolt le
format(file, 56, PlayersFile, PlayerName(playerid));
dini_Set(file, \"password\", Players[playerid][Password]); //itt pedig mentjük az admin jelszót
return 1;
}
CMD:setadminpass(playerid, params[]) //itt az admin jelszó váltó parancs
{
new passtext[64];
if(IsPlayerAdmin(playerid)) //lekérjük hogy a játékos admin-e
{
if (sscanf(params, \"u[64]\", passtext)) SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setadminpass \'Admin Jelszó\'\"); //ha az admin helytelenül használja a parancsot akkor küldünk neki egy hibaüzenetet
else
{
       Players[playerid][Password] = strlen(passtext); //ha az admin jól használja a parancsot akkor beállítjuk neki az új jelszót és
   format(file, 56, PlayersFile, PlayerName(playerid));
   dini_Set(file, \"password\", Players[playerid][Password]); // itt mentjük is
}
}
return 1;
}
stock PlayerName(playerid) //ez itt pedig arra szolgál, hogy így egyszerűbb a játékos nevét lekérni
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid, name, 24);
return name;
}

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Admin jelszó
« Válasz #5 Dátum: 2015. Augusztus 26. - 09:42:40 »
0 Show voters
ha neked nem elég egy jelszó akkor szerintem belépéshez csinálj még egy jelszót...
vagy lehetne külön az admin login, mármint alapból belép sima játékos és külön még egy admin login kell az admin funkciókhoz mint az rcon...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal