Szerző Téma: Önmuködo kapu!SÜRGOS  (Megtekintve 2539 alkalommal)

Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Dátum: 2010. június 27. - 18:28:32 »
0 Show voters
Üdv,Szeretnék toletek kérni valamit,egy kapu script-et hogy beirom /nyit és nyissa majd irja hogy Siess mert 5mp mulva záródik,és magádol bezáródik

Majd,azt is kérném,hogy magyarázzátok el pls hogy megcsinálom mta-val a kaput és melyiket kell az elejére createobject-el kiirni,majd melyikeket a moveobject-be!


Elore is köszönöm,sokat segítenétek vele!


Kösz..Bence

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #1 Dátum: 2010. június 27. - 18:48:37 »
0 Show voters
Üdv!
 
new kapu;
publicOnGameModeInit(bla bla blah:D)
{
     kapu = CreateObject(id, x,y,z) //ide jön az MTA-s object/kapu
}
public OnPlayerCommandText()
{
  if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    MoveObject(kapu, x,y,z, sebesség) //hogy hova mozogjon
            SendClientMessage(playerid, 0xFB0000FF, \"Siess mert a kapu 5 másodperc múlva záródik!\");
           SetTimer(zaras, 5000, 1)
           return 1;
}
  return 0;
}
forward zaras;
public zaras()
{
      MoveObject(kapu, x,y,z,sebesség) //ide megint azok az értékek jönnek amit ongamemodeinitbe írtál
      return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 27. - 18:51:48 írta DrAkE »

Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #2 Dátum: 2010. június 27. - 18:51:33 »
0 Show voters
kösz szépen

Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #3 Dátum: 2010. június 27. - 18:59:37 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
publicOnGameModeInit(bla bla blah:D)
{
      kapu = CreateObject(id, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 ) //ide jön az MTA-s object/kapu
}
public OnPlayerCommandText()
{
   if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    MoveObject(kapu, 1588.011475, -1638.004395, 9.634216 ) //hogy hova mozogjon
            SetTimer(zaras, 15000, 1)
            return 1;
}
   return 0;
}
forward zaras;
public zaras()
{
       MoveObject(kapu, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 ) //ide megint azok az értékek jönnek amit ongamemodeinitbe írtál
       return 1;
}
így lenne,de nemnon akar mükszeni:D
CreateObject(980, 1588.011475, -1638.004395, 9.634216, 0.0000, 0.0000, 0.0000); - ez ahova mozognia kell
CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293, 0.0000, 0.0000, 0.0000); - ez pedig a kapu:D

Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #4 Dátum: 2010. június 27. - 19:12:26 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#define color 0xFFFFAA
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
   kapu = CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 );
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp( cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
   {
       MoveObject(kapu, 1588.011475, -1638.004395, 9.634216);
       SendClientMessage(playerid, color, \"Kinyílt a kapu, de vigyázz, 5 másodperc múlva bezár\");
       SetTimer(zaras, 5000, 0);
       return 1;
   }
   return 0;
}
forward zaras;
public zaras()
{
       MoveObject(kapu, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 );
       return 1;
}

Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #5 Dátum: 2010. június 27. - 19:15:55 »
0 Show voters
4 errort ir
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#define color 0xFFFFAA
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
   kapu = CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 );
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp( cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
   {
       MoveObject(kapu, 1588.011475, -1638.004395, 9.634216);
       SendClientMessage(playerid, color, \"Kinyílt a kapu, de vigyázz, 5 másodperc múlva bezár\");
       SetTimer(zaras, 15000, 0);
       return 1;
   }
   return 0;
}
forward zaras;
public zaras()
{
       MoveObject(kapu, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 );
       return 1;
}

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #6 Dátum: 2010. június 27. - 19:27:19 »
0 Show voters
kapu = CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 ); 

 
Helyett:
 
CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #7 Dátum: 2010. június 27. - 19:31:01 »
0 Show voters
sehogysemjó,lécci a teljesen jól muködo scrip-et másold be pls!

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #8 Dátum: 2010. június 27. - 19:32:19 »
0 Show voters
Elírtam, áhh.. Az onfilerscriptinitnél lévo createobjectes sort csere erre:
 
kapu = CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #9 Dátum: 2010. június 27. - 20:00:52 »
0 Show voters
4 error még mindig,lécci a teljes scriptet másold be!

Nem elérhető Popec16

  • 1267
    • Profil megtekintése
Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #10 Dátum: 2010. június 27. - 20:22:22 »
0 Show voters
Üdv!:)
Szóval elmagyarázom!:)
Ments le mta-ba a kapu zárt és nyílt pozicióját ! :)
 

#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu1;//Definiáljuk a kaput, most én kapu 1 nek neveztem el!:)
forward Kapuzarodik();//Berakjuk a forwardot!
public OnFilterScriptInit()
{
kapu1 = CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293, 0.0000, 0.0000, 0.0000);//Kapu1 ide kell a ZÁRVA lévo kordinátája!
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/open-kapu\", true) == 0)//Ide kell a parancs amivel nyitjuk a kaput!
    {
MoveObject(kapu1,-2597.666015625, 578.19073486328, 15.228917121887, 2.5);//A kapu X,Y,Z kordinátája a végén a , 2,5 a kapu nyílás sebbesége!
SetTimer(\"Bezar\",6000,0);//Ide írjuk hogy mikor záródjon be a kapu! (Hány mp...)
return 1;
    }
    return 0;
}
 
public Kapuzarodik() //
{
MoveObject(kapu1,1588.011475, -1638.004395, 9.634216, 2.0);//hogy hova záródjon be!
        return 1;
}
return 1;
}
return 0;
}
#endif

 
És íme egy script, a te kordinátáidal oldottam meg !:)
Remélem jó lesz !
By Pöpec

Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #11 Dátum: 2010. június 27. - 23:29:58 »
0 Show voters
na bocs, elnéztem xD

Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #12 Dátum: 2010. június 28. - 08:18:03 »
0 Show voters
berakom igy...megcsinálom mindehogy figyeljétek,és nem müködik..beirom a cfg-be is és egyszerüen nemrakja be a kaput:D xD
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu1;//Definiáljuk a kaput, most én kapu 1 nek neveztem el!:)
forward Kapuzarodik();//Berakjuk a forwardot!
public OnFilterScriptInit()
{
kapu1 = CreateObject(980, 1544.796509, -1628.939331, 15.169493, 0.0000, 0.0000, 90.0000);//Kapu1 ide kell a ZÁRVA lévo kordinátája!
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/open-kapu\", true) == 0)//Ide kell a parancs amivel nyitjuk a kaput!
    {
MoveObject(kapu1,1544.816895, -1628.923096, 9.606239, 2.5);//A kapu X,Y,Z kordinátája a végén a , 2,5 a kapu nyílás sebbesége!
SetTimer(\"Bezar\",6000,0);//Ide írjuk hogy mikor záródjon be a kapu! (Hány mp...)
return 1;
    }
    return 0;
}
 
public Kapuzarodik() //
{
MoveObject(kapu1,1544.816895, -1628.923096, 9.606239, 2.0);//hogy hova záródjon be!
        return 1;
}
return 1;
}
return 0;
}
#endif

Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #13 Dátum: 2010. június 28. - 12:30:06 »
0 Show voters
Túl sok a scripted.. Szerkessz.
Vagy túl sok az Object, használj Streamert.

Nem elérhető Popec16

  • 1267
    • Profil megtekintése
Önmuködo kapu!SÜRGOS
« Válasz #14 Dátum: 2010. június 28. - 13:28:27 »
0 Show voters
AMX+PWN!
http://solidfiles.com/d/c39f/
írd be a server.cfg be !
 
filterscripts popecgate

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal