new kapu;publicOnGameModeInit(bla bla blah:D){ kapu = CreateObject(id, x,y,z) //ide jön az MTA-s object/kapu}public OnPlayerCommandText(){ if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0){ MoveObject(kapu, x,y,z, sebesség) //hogy hova mozogjon SendClientMessage(playerid, 0xFB0000FF, \"Siess mert a kapu 5 másodperc múlva záródik!\"); SetTimer(zaras, 5000, 1) return 1;} return 0;}forward zaras;public zaras(){ MoveObject(kapu, x,y,z,sebesség) //ide megint azok az értékek jönnek amit ongamemodeinitbe írtál return 1;}
#include <a_samp>#define FILTERSCRIPT#define color 0xFFFFAAnew kapu;public OnFilterScriptInit(){ kapu = CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 ); return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if (strcmp( cmdtext, \"/nyit\", true) == 0) { MoveObject(kapu, 1588.011475, -1638.004395, 9.634216); SendClientMessage(playerid, color, \"Kinyílt a kapu, de vigyázz, 5 másodperc múlva bezár\"); SetTimer(zaras, 5000, 0); return 1; } return 0;}forward zaras;public zaras(){ MoveObject(kapu, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 ); return 1;}
#include <a_samp>#define FILTERSCRIPT#define color 0xFFFFAAnew kapu;public OnFilterScriptInit(){ kapu = CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 ); return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if (strcmp( cmdtext, \"/nyit\", true) == 0) { MoveObject(kapu, 1588.011475, -1638.004395, 9.634216); SendClientMessage(playerid, color, \"Kinyílt a kapu, de vigyázz, 5 másodperc múlva bezár\"); SetTimer(zaras, 15000, 0); return 1; } return 0;}forward zaras;public zaras(){ MoveObject(kapu, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 ); return 1;}
kapu = CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293 );
CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu = CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
#include <a_samp>#if defined FILTERSCRIPTnew kapu1;//Definiáljuk a kaput, most én kapu 1 nek neveztem el!:)forward Kapuzarodik();//Berakjuk a forwardot!public OnFilterScriptInit(){kapu1 = CreateObject(980, 1586.866211, -1637.992554, 15.188293, 0.0000, 0.0000, 0.0000);//Kapu1 ide kell a ZÁRVA lévo kordinátája!return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if(strcmp(cmdtext, \"/open-kapu\", true) == 0)//Ide kell a parancs amivel nyitjuk a kaput! {MoveObject(kapu1,-2597.666015625, 578.19073486328, 15.228917121887, 2.5);//A kapu X,Y,Z kordinátája a végén a , 2,5 a kapu nyílás sebbesége!SetTimer(\"Bezar\",6000,0);//Ide írjuk hogy mikor záródjon be a kapu! (Hány mp...)return 1; } return 0;} public Kapuzarodik() // {MoveObject(kapu1,1588.011475, -1638.004395, 9.634216, 2.0);//hogy hova záródjon be! return 1;}return 1;}return 0;}#endif
#include <a_samp>#if defined FILTERSCRIPTnew kapu1;//Definiáljuk a kaput, most én kapu 1 nek neveztem el!:)forward Kapuzarodik();//Berakjuk a forwardot!public OnFilterScriptInit(){kapu1 = CreateObject(980, 1544.796509, -1628.939331, 15.169493, 0.0000, 0.0000, 90.0000);//Kapu1 ide kell a ZÁRVA lévo kordinátája!return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if(strcmp(cmdtext, \"/open-kapu\", true) == 0)//Ide kell a parancs amivel nyitjuk a kaput! {MoveObject(kapu1,1544.816895, -1628.923096, 9.606239, 2.5);//A kapu X,Y,Z kordinátája a végén a , 2,5 a kapu nyílás sebbesége!SetTimer(\"Bezar\",6000,0);//Ide írjuk hogy mikor záródjon be a kapu! (Hány mp...)return 1; } return 0;} public Kapuzarodik() //{MoveObject(kapu1,1544.816895, -1628.923096, 9.606239, 2.0);//hogy hova záródjon be! return 1;}return 1;}return 0;}#endif
filterscripts popecgate