Szerző Téma: Objectek és autó indító.  (Megtekintve 577 alkalommal)

Objectek és autó indító.
« Dátum: 2012. július 15. - 23:34:31 »
0 Show voters
Sziasztok.
2 dologra lenne szükségem.
az egyik dolog az hogy, az alap objekteket hogy, tudom törölni?
A másik az hogy, kéne nekem egy olyan szkript hogy, a jármûvek a 2-es gomb lenyomásával vagy a /motor paranccsal induljanak illetve álljanak le.
Elore is köszönöm!

Kovacs_Bela

  • Vendég
Objectek és autó indító.
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 16. - 00:29:18 »
0 Show voters
motor be:
 

new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
GetVehicleParamsEx(vid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);

 
motor ki:
 

new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
GetVehicleParamsEx(vid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vid,0,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Objectek és autó indító.
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 16. - 00:52:06 »
0 Show voters
Motor:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/motor\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
       new vehid=GetPlayerVehicleID(playerid);
   new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
   GetVehicleParamsEx(vehid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
   if(engine==0) SetVehicleParamsEx(vehid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);//elindít
   else SetVehicleParamsEx(vehid,0,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);//leállít
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_SUBMISSION)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
       new vehid=GetPlayerVehicleID(playerid);
   new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
   GetVehicleParamsEx(vehid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
   if(engine==0) SetVehicleParamsEx(vehid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);//elindít
   else SetVehicleParamsEx(vehid,0,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);//leállít
}
}
return 1;
}

 
Az objectek törlését pedig ezzel tudod:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801
és utána egy ilyen függvénynek kell majd lennie:
 
RemoveBuildingForPlayer

 
OFF:


te mondod, danix99, hogy én lusta vagyok? röhej  :thumbsdown:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal