GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Tamas1324 - 2014. december 25. - 23:57:28

Cím: Object mozgatása kicsit másképp
Írta: Tamas1324 - 2014. december 25. - 23:57:28
Sziasztok.
1objectet szeretnék nem úgy nyitni,hogy csúszón hanem mint én élőbe kinyitom az ajtót. a játékba ez úgy néz ki,hogy beírom a parancsot és kintebb jön és eltolódik és nem forog.És még abba is segítséget kérnék,hogy ezt hogy lehet megcsinálni,hogy csak ott a kapu előtt működjön a parancs?
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Tamas;
public OnFilterScriptInit()
{
Tamas = CreateObject(2634, 595.5, -1285.7, -19.4, 0, 0, 19.5);
return 1;
}
CMD:banknyit(playerid,params[])
{
MoveObject(Tamas,594, -1285, -19.4 ,3.0);
return 1;
}
CMD:bankzar(playerid,params[])
{
    MoveObject(Tamas,595.5, -1285.7, -19.4 ,3.0);
return 1;
}

 
Megjegyzés: azért az a parancs,hogy Banknyit/zár mert az csak 1 próba mert a széfet szeretném kinyitni úgy mint élőbe hogy megfogom otthon az ajtón a kilincset és kinyitom.de a játékba ez nem forog 90fokot. meg hogy ez csak a széfnél működjön ez a parancs ebbe segítsetek.
Válaszokat köszi előre is.
Cím: Object mozgatása kicsit másképp
Írta: Flash - 2014. december 25. - 23:59:35
Idézetet írta: Tamas1324 date=1419548248\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51853\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És még abba is segítséget kérnék,hogy ezt hogy lehet megcsinálni,hogy csak ott a kapu előtt működjön a parancs?
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint
A lényegét nem nagyon értem :/
Cím: Object mozgatása kicsit másképp
Írta: citromhun - 2014. december 26. - 00:00:20
Reális mozgásra gondolsz?
Egyébként, hogy csak a kapu előtt működjön parancs dolgot, azt IsPlayerRangeOfPoint függvénnyel meg lehet oldani.
E: Megelőztél flash  :-[
Cím: Object mozgatása kicsit másképp
Írta: Tamas1324 - 2014. december 26. - 00:33:57
Flash köszi a linket azt már értem. Ment a +
Gregor hogy kéne azt a reális mozgatást??
Cím: Object mozgatása kicsit másképp
Írta: citromhun - 2014. december 26. - 18:18:30
A reális mozgást arra értem, hogy pl.: Vegyünk figyelembe egy sorompót. A sorompó elé állunk, és a sorompó nem úgy nyílik fel, hogy fel vágja magát, hanem mint a valóságban, fel nyílik.
Cím: Object mozgatása kicsit másképp
Írta: blackdog476 - 2014. december 26. - 18:46:29
Szerintem neked ez kell:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectRot