//valahol a kódodban....new objectid = CreateObject(...);new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)){ new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);}
#include <a_samp>#include <streamer>#include <zcmd>CMD:parancs(playerid, params[]){ new aobjectid = CreateObject(915, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); new Float:X, Float:Y, Float:Z;new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)){ new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, 0.0, -6.0, -1.0, 0.0, 0.0, 0.0); GetObjectPos(aobjectid, X, Y, Z); CreateDynamicObject(1, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\");new string[256];format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid);SendClientMessage(playerid, -1, string);}return 1;}
nem, mert nem fogod tudni megállapítani, hogy hol a hátulja.de eddig megvan. csak nem hozza létre az objectet a csatolt object helyén. hátha valaki hamarabb rájön, miért. #include <a_samp>#include <streamer>#include <zcmd>CMD:parancs(playerid, params[]){ new aobjectid = CreateObject(915, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); new Float:X, Float:Y, Float:Z;new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)){ new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, 0.0, -6.0, -1.0, 0.0, 0.0, 0.0); GetObjectPos(aobjectid, X, Y, Z); CreateDynamicObject(1, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\");new string[256];format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid);SendClientMessage(playerid, -1, string);}return 1;} ha meg elkészül, csak ki kell cserélni a csatolt objectet 4524-re
#include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> CMD:parancs(playerid, params[]) { new Float:X = 0.0, Float:Y = -6.0, Float:Z = -1.0; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { new aobjectid = CreateObject(1, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\"); new string[256]; format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid); SendClientMessage(playerid, -1, string); } return 1; }
\" post=\"555323\" timestamp=\"1439410863\"] #include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> CMD:parancs(playerid, params[]) { new Float:X = 0.0, Float:Y = -6.0, Float:Z = -1.0; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { new aobjectid = CreateObject(1, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\"); new string[256]; format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid); SendClientMessage(playerid, -1, string); } return 1; } [/quote]Nem attach kell, azt én is bírok csinálni meg ugyan ezt írták le előtted...Nekem az kell hogy ahova a attacholnám ODA rakjon objectet NE attach ként... [/quote]Én nem értem ezt az AttachObject dolgot mivel még ezzel nem volt dolgom, de gondolom, hogy lehet a járművön kívülre is mérni a koordinátákat, azaz a pótkocsi mögé.JustaCube is hasonlót írt, mint én mivel: #include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> CMD:parancs(playerid, params[]) { new aobjectid = CreateObject(915, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); //miután beírod a parancsot létrehoz egy láthatatlan objectet 0.0 0.0 0.0 koordinátára new Float:X, Float:Y, Float:Z; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, 0.0, -6.0, -1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //ha van pótkocsi akasztva a járművére, akkor az előbb létrehozott láthatatlan objectet rácsatolja a járműre a megadott koordinátán GetObjectPos(aobjectid, X, Y, Z); //Lekérné az object pozícióját, de ez a létrehozás helyét kérdezi le és nem a csatolás helyét, ezért a pozíció 0.0 0.0 0.0 CreateDynamicObject(1, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); //Itt létrehozna egy új objectet a csatolás helyén, de mivel nem lehet lekérdezni a csatolás helyét ezért létrehoz egy objectet 0.0 0.0 0.0 koordinátán SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\"); new string[256]; format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid); SendClientMessage(playerid, -1, string); } return 1; } Én viszont csak annyit csináltam, hogy 1 objectel dolgoztam és nem 2vel: #include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> CMD:parancs(playerid, params[]) { new Float:X = 0.0, Float:Y = -6.0, Float:Z = -1.0; //Én itt megadtam a csatolás helyét new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { new aobjectid = CreateObject(1, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); //ha van a játékos járművén pótkocsi akkor létrehoz egy objectet 0.0 0.0 0.0 koordinátán new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); //és itt hozzácsatolja a létrehozott objectet a fentebb megadott koordinátán SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\"); new string[256]; format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid); SendClientMessage(playerid, -1, string); } return 1; } Tehát annyi dolgod lenne, hogy leméred az object pozícióját a pótkocsi mögé és beírod oda a koordinátákat ahova én megadtam a kódban.\"Szerintem\" így lehetne megoldani, de mégegyszer mondom lehet, hogy velem van a baj
#include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> CMD:parancs(playerid, params[]) { new Float:X = 0.0, Float:Y = -6.0, Float:Z = -1.0; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { new aobjectid = CreateObject(1, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\"); new string[256]; format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid); SendClientMessage(playerid, -1, string); } return 1; } [/quote]Nem attach kell, azt én is bírok csinálni meg ugyan ezt írták le előtted...Nekem az kell hogy ahova a attacholnám ODA rakjon objectet NE attach ként... [/quote]Én nem értem ezt az AttachObject dolgot mivel még ezzel nem volt dolgom, de gondolom, hogy lehet a járművön kívülre is mérni a koordinátákat, azaz a pótkocsi mögé.JustaCube is hasonlót írt, mint én mivel: #include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> CMD:parancs(playerid, params[]) { new aobjectid = CreateObject(915, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); //miután beírod a parancsot létrehoz egy láthatatlan objectet 0.0 0.0 0.0 koordinátára new Float:X, Float:Y, Float:Z; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, 0.0, -6.0, -1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //ha van pótkocsi akasztva a járművére, akkor az előbb létrehozott láthatatlan objectet rácsatolja a járműre a megadott koordinátán GetObjectPos(aobjectid, X, Y, Z); //Lekérné az object pozícióját, de ez a létrehozás helyét kérdezi le és nem a csatolás helyét, ezért a pozíció 0.0 0.0 0.0 CreateDynamicObject(1, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); //Itt létrehozna egy új objectet a csatolás helyén, de mivel nem lehet lekérdezni a csatolás helyét ezért létrehoz egy objectet 0.0 0.0 0.0 koordinátán SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\"); new string[256]; format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid); SendClientMessage(playerid, -1, string); } return 1; } Én viszont csak annyit csináltam, hogy 1 objectel dolgoztam és nem 2vel: #include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> CMD:parancs(playerid, params[]) { new Float:X = 0.0, Float:Y = -6.0, Float:Z = -1.0; //Én itt megadtam a csatolás helyét new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { new aobjectid = CreateObject(1, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); //ha van a játékos járművén pótkocsi akkor létrehoz egy objectet 0.0 0.0 0.0 koordinátán new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); //és itt hozzácsatolja a létrehozott objectet a fentebb megadott koordinátán SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\"); new string[256]; format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid); SendClientMessage(playerid, -1, string); } return 1; } Tehát annyi dolgod lenne, hogy leméred az object pozícióját a pótkocsi mögé és beírod oda a koordinátákat ahova én megadtam a kódban.\"Szerintem\" így lehetne megoldani, de mégegyszer mondom lehet, hogy velem van a baj
#include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> CMD:parancs(playerid, params[]) { new aobjectid = CreateObject(915, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); //miután beírod a parancsot létrehoz egy láthatatlan objectet 0.0 0.0 0.0 koordinátára new Float:X, Float:Y, Float:Z; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, 0.0, -6.0, -1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //ha van pótkocsi akasztva a járművére, akkor az előbb létrehozott láthatatlan objectet rácsatolja a járműre a megadott koordinátán GetObjectPos(aobjectid, X, Y, Z); //Lekérné az object pozícióját, de ez a létrehozás helyét kérdezi le és nem a csatolás helyét, ezért a pozíció 0.0 0.0 0.0 CreateDynamicObject(1, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); //Itt létrehozna egy új objectet a csatolás helyén, de mivel nem lehet lekérdezni a csatolás helyét ezért létrehoz egy objectet 0.0 0.0 0.0 koordinátán SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\"); new string[256]; format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid); SendClientMessage(playerid, -1, string); } return 1; }
#include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> CMD:parancs(playerid, params[]) { new Float:X = 0.0, Float:Y = -6.0, Float:Z = -1.0; //Én itt megadtam a csatolás helyét new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { new aobjectid = CreateObject(1, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); //ha van a játékos járművén pótkocsi akkor létrehoz egy objectet 0.0 0.0 0.0 koordinátán new trailerid = GetVehicleTrailer(vehicleid); AttachObjectToVehicle(aobjectid, trailerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0); //és itt hozzácsatolja a létrehozott objectet a fentebb megadott koordinátán SendClientMessage(playerid, -1, \"Object fent.\"); new string[256]; format(string, sizeof(string), \"%d\", trailerid); SendClientMessage(playerid, -1, string); } return 1; }
-0.07780, -4.81020, -0.11240
\" post=\"555326\" timestamp=\"1439413021\"]Hah, az attacholás okés, de én nem attacholni akarom, nem értem miért akarod nagyon rám nyomni az attacholást, mikor nekem az kell, hogy a \"pótkocsi\" mögé rakja, ha kell egy attacholt kordináta akkor azt most ide bemásolom szépen. Ahova attacholna oda \"a földre\" külön álló objectet rakjon le ne a kocsihoz tartozzon. -0.07780, -4.81020, -0.11240 [/quote]Én a legegyszerűbb módszert próbáltam vagy inkább próbáltuk megmutatni.Ha te külön álló objectet akarsz, akkor az egy kicsit komolyabb dolog, mivel akkor le kéne kérdezni a pótkocsi pozícióját és akkor kimérni valahogy a koordinátát és oda letenni az objectet.(Tudod, mint van/volt stunt/fun szervereken, hogy például megnyomod a 2-es billenyűt és akkor eléd lerak egy rámpát.)Mert ha attacholva csináltad volna, akkor nem lett volna ennyire komplikált, mivel csak kiméred a csatolás helyét, beírod a kódba a koordinátákat és kész is van.)