Hello, nos ezt a script részt, még régen csinálta. Alapjába véve így jó.
public OnGameModeInit()
{
k = SetVehicleNumberPlate(CreateVehicle(437, 0.0, 0.0, 4.0, 0.0, 0, 0, 1800),\"S.W.A.T.\");
k3D = Create3DTextLabel( \"S.W.A.T. Busz\",Red, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 );
Attach3DTextLabelToVehicle( k3D, k, 0.0, 4.0, 3.0);
new objectid1 = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid2 = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid3 = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid4 = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid5 = CreateObject(19419, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
AttachObjectToVehicle(objectid1, k, 1.0000, -5.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid2, k, 1.0000, 0.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid3, k, -1.0000, -5.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid4, k, -1.0000, 0.0000, 2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid5, k, 0.0000, 5.1450, 2.0400, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}
:hmmm: de én ezt most át akartam alakítani, ilyen parancsra:
CMD:swatbusz(playerid,params[])
{
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
//GetPlayerFacingAngle(playerid,a);
k = SetVehicleNumberPlate(CreateVehicle(437, x, y, z, 0, 0, 0, 1800),\"S.W.A.T.\");
k3D = Create3DTextLabel( \"S.W.A.T. Busz\",Red, x+0.0, y+0.0, z+0.0, 50.0, 0, 1 );
Attach3DTextLabelToVehicle( k3D, k, x, y+4.0, z+3.0);
new objectid1 = CreateObject(18646, x+0.0, y+0.0, z+0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid2 = CreateObject(18646, x+0.0, y+0.0, z+0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid3 = CreateObject(18646, x+0.0, y+0.0, z+0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid4 = CreateObject(18646, x+0.0, y+0.0, z+0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
new objectid5 = CreateObject(19419, x+0.0, y+0.0, z+0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
AttachObjectToVehicle(objectid1, k, x+1.0000, y-5.0000, z+2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid2, k, x+1.0000, y+0.0000, z+2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid3, k, x-1.0000, y-5.0000, z+2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid4, k, x-1.0000, y+0.0000, z+2.1000, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToVehicle(objectid5, k, x+0.0000, y+5.1450, z+2.0400, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}
ha így szeretném lehozni, akkor egyszerûen az objectek nem ott lesznek ahol az eredetin elõbb, hanem elõtte jócskán a levegõben...
Ebben kérném a segítségeteket, hogy miért bugosodik el az object... :wall:
A másik pedig az, ha az a(angel) kordinátát is meg akarom adni az object nem fordul a kocsival együtt... :wall:
a(angel) részt kiszedtem mert az legyen a legkisebb problémám ><
Elõre is köszi a válaszaitokat