Szia!Mielõtt megcsinálod az NPC-t elõtte tudnod kell hogy a szerveredbõl slotot fog elfoglalni tehát ha Pl: a szeród 50 slotos akkor csak 49 slotos lesz egybõl, ezért nem érdemes rengeteg NPC-t lerakni.
Van egy NPC modes mappa oda ezt illeszd be amx file ként (Konvertáld át a pawno program segítségével) és nevezzük meg ezt a filet mynpc-nek.
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
}
public OnNPCSpawn()
{
}
public OnNPCExitVehicle()
{
}
Most van az npcmodes mappánkban egy \"mynpc.amx\" nevû file.
Amint ez megvan meny be a játék módodba és ott keresd ki a következõt:
public OnGameModeInit()
Az OnGameModeInit-hez illeszd be a következõt:
public OnGameModeInit()
{
ConnectNPC(\"AlloNPC_neve\",\"mynpc\");
return 1;
}
Amint ez megvan keressük ki a következõt:
public OnPlayerConnect(playerid)
Ha megvan írd be a megfelelõ dolgokat:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
SpawnPlayer(playerid);
}
return 1;
}
Ezután már csak a következõt kell megtalálnunk:
public OnPlayerSpawn(playerid)
És ez alatt ki tudjuk tölteni a következõket:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
SetPlayerPos(playerid,x,y,z); //Hogy hova rakja az NPCnket.
SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0); //Hogy merre nézzen az NPC.
SetPlayerSkin(playerid,299); //Mi legyen az NPC skinje
//És a többi... Pl: Interior VW állítások.
}
return 1;
}
Remélem tudtam segíteni. További jó forumozást.
Üdv:
MesterMartino