Szerző Téma: /kocsifagyaszt kéne  (Megtekintve 1468 alkalommal)

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
/kocsifagyaszt kéne
« Dátum: 2011. június 19. - 08:31:13 »
0 Show voters
azlenne a bajom Hogy lehet megcsinálni azt mikor az 1ik admin beírja /kocsifagyaszt [iD] akkor annak a bizonyos IDjü embernek lefagyasztaná a kocsiját míg be nem írja /kocsiunfreeze Hogyan lehet ezt megcsinálni?

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
/kocsifagyaszt kéne
« Válasz #1 Dátum: 2011. június 19. - 08:38:31 »
0 Show voters
Szerintem ladminból szedd ki a /freeze parancsot  és csak azt kéne kicsit átalakitani 

De egyébként /freeze ugyan azt csinálja  mert ha a player kocsiba van lefegyasztja mindenestöl

 

 
/freeze [playerid] [percek] [ok]
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 19. - 08:42:23 írta <[Lu$ta]> »

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
/kocsifagyaszt kéne
« Válasz #2 Dátum: 2011. június 19. - 09:00:11 »
0 Show voters
köszi akkor,ÉS tudnál 1 tutorialt linkelni Hogy Mien Ciklust használhatok A kocsiba?vagyis a Kocsi Funkcióiról

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
/kocsifagyaszt kéne
« Válasz #3 Dátum: 2011. június 19. - 10:46:26 »
0 Show voters
[pawn]
CMD:kocsifreeze( playerid, params[  ] ) {
    new iPl;
    if( sscanf( params, \"u\", iPl ) ) {
        SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /kocsifreeze [iD]\" );
    } else if( GetPVarInt( iPl, \"Freezed\" ) ) {
        SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Már le van fagyasztva!\" );
    } else if( !IsPlayerConnected( iPl ) || GetPlayerState( iPl ) != PLAYER_STATE_DRIVER ) {
        SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"A játékos nincs csatlakozva, vagy nincs kocsiban!\" );
    } else {
        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        GetVehicleParamsEx( GetPlayerVehicleID( iPl ), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        SetVehicleParamsEx( GetPlayerVehicleID( iPl ), 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        SetPVarInt( iPl, \"Freezed\", true );
    }
    return 1;
}
CMD:kocsiunfreeze( playerid, params[  ] ) {
    new iPl;
    if( sscanf( params, \"u\", iPl ) ) {
        SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /kocsifreeze [iD]\" );
    } else if( !GetPVarInt( iPl, \"Freezed\" ) ) {
        SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs lefagyasztva!\" );
    } else if( !IsPlayerConnected( iPl ) || GetPlayerState( iPl ) != PLAYER_STATE_DRIVER ) {
        SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"A játékos nincs csatlakozva, vagy nincs kocsiban!\" );
    } else {
        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        GetVehicleParamsEx( GetPlayerVehicleID( iPl ), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        SetVehicleParamsEx( GetPlayerVehicleID( iPl ), 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        SetPVarInt( iPl, \"Freezed\", false );
    }
    return 1;
}
[/pawn]
Elvileg.

/kocsifagyaszt kéne
« Válasz #4 Dátum: 2011. június 19. - 13:49:59 »
0 Show voters
TogglePlayerControllable() függvénnyel ugyanúgy be lehet fagyasztani a játékossal együtt.

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
/kocsifagyaszt kéne
« Válasz #5 Dátum: 2011. június 19. - 14:26:36 »
0 Show voters
Köszi!
Témát zárom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal