Nem biztos hogy jól mûködik, ugyanis nem teszteltem.
Színkódok a mód elejére:
//==========[ SZÍNKÓDOK ]==========
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
//================================
forwardok a mód elejére:
forward szereles(playerid);
forward festes(playerid);
Itt hogy mit csináljon a forward:
public szereles(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Logged(playerid))
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Megszerelted a jármûvet!\");
}
return 1;
}
public festes(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Logged(playerid))
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Lefestetted a jármûvet!\");
}
return 1;
}
Parancsokkal pedig:
if (strcmp(\"/szerel\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elkezdted megszerelni a jármûvet!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid,\"bomb1\",\"BOM_Plant\",4.1,1,1,1,1,1,1);
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Szereled a jármûvet, várj!\", 15000, 1);
SetTimerEx(\"szereles\", 15000, false, \"i\", playerid);
return 1;
}
if (strcmp(\"/fest\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elkezdted lefesteni a jármûvet!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid,\"spraycan\",\"spraycan_fire\",4.1,1,1,1,1,1,1);
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Fested a jármûvet, várj!\", 15000, 1);
SetTimerEx(\"festes\", 15000, false, \"i\", playerid);
return 1;
}
Itt van kóddal:
//==========[ SZÍNKÓDOK ]==========
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
//================================
forward szereles(playerid);
forward festes(playerid);
public szereles(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Logged(playerid))
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Megszerelted a jármûvet!\");
}
return 1;
}
public festes(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Logged(playerid))
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Lefestetted a jármûvet!\");
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/szerel\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elkezdted megszerelni a jármûvet!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid,\"bomb1\",\"BOM_Plant\",4.1,1,1,1,1,1,1);
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Szereled a jármûvet, várj!\", 15000, 1);
SetTimerEx(\"szereles\", 15000, false, \"i\", playerid);
return 1;
}
if (strcmp(\"/fest\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elkezdted lefesteni a jármûvet!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid,\"spraycan\",\"spraycan_fire\",4.1,1,1,1,1,1,1);
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Fested a jármûvet, várj!\", 15000, 1);
SetTimerEx(\"festes\", 15000, false, \"i\", playerid);
return 1;
}
[mod]Legközelebb pawn code taget ne felejts el használni![/mod]