Legalább tedd ki azt a kódot, amibe a textdrawok vannak.
Oké tessék a 100 az a %-lékot mutatja
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
// In OnGameModeInit prefferably, we procced to create our textdraws:
Textdraw0 = TextDrawCreate(464.000000, 416.000000, \"Uzemanyag:\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.509998, 2.400000);
TextDrawColor(Textdraw0, 629871530);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
Textdraw1 = TextDrawCreate(579.000000, 422.000000, \"100\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.639999, 1.700000);
TextDrawColor(Textdraw1, -855177302);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
Előszőr is ezek Globál TD-k, nem player textdrawok, szóval mindenki látni fogja. Másodszor ezt meglehetne egy TD-ben is.
TextDrawCreate(464.000000, 416.000000, \"Uzemanyag : 100\");
Nem kell hozzá 2 textdraw...
Harmadszor pedig használhatnál fixchars includet és akkor lenne ékezeted a textdrawokban, és a gametextekben.
Ha ezek megvannak akkor az a dolgod, hogy amikor a játékos beinditja a motort, akkor elindit egy timer-t ami reális időközönként csökkenti a benzint, pl.
JarmuInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][vUzemanyag]--;
Majd updateled a TextDrawot.
new string[128];
format(string,sizeof(string),\"Uzemanyag : %d\",JarmuInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][vUzemanyag]);
TextDrawSetString(UzemanyagTD[playerid],string);