#include <a_samp>#define PRESSED(%0) \\(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys){if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER){ if(PRESSED(KEY_CROUCH)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 1) { GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,true,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 0); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 0) { GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 1); } }}return 1;}
#include <a_samp>#pragma tabsize 0#define FILTERSCRIPT#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA // szin definiálása#define orange 0xFF8000FFnew bool: indito[MAX_PLAYERS]; // be van-e inditva a motor? állása:(1 vagy true - igen) , (0 vagy false - nem)public OnFilterScriptInit(){ print(\"------------------------------------------\"); print(\" Engine Script \"); print(\"------------------------------------------\");} public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) //mikor beszáll a jármube{ if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) // megnézi, hogy soför vagy csak utas { if(indito[playerid] == false) // ha indito false, szóval nincs beinditva,akkor ... { SendClientMessage ( playerid, orange,\"Jármu beinditásához nyomd le egyszer ezt: SHIFT\"); // kiirja ezt TogglePlayerControllable(playerid, false); //játékos ne birja elinditani a jármuvet } }return 1;}public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) // billentyulenyomást nézi a függvény{ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) //megnézzük, hogy jármuben van-e? { if(newkeys & 32 && indito[playerid] == false){ //itt kell kicserélni a számot, hogy melyik billentyuvel induljon el a jármu //ha a megadott billentyut nyomta le és nincs elinditva a jármu,akkor... SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREEN,\"Sikeresen beíndittotad a jármuvedet!\"); // kiirja ezt TogglePlayerControllable(playerid, true); // mostmár birja vezetni indito[playerid] = true; // inditot engedélyezzük return 1; } } return 0;}public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) return indito[playerid] = true; // mikor kiszál
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) //mikor beszáll a jármube{
SendClientMessage ( playerid, orange,\"Jármu beinditásához nyomd le egyszer ezt: SHIFT\"); // kiirja ezt
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) return indito[playerid] = false; // mikor kiszál
#include <a_samp>#define FILTERSCRIPT#pragma tabsize 0#define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA#define orange 0xFF8000FFnew bool:indito[MAX_VEHICLES];public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate){ new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER){if(indito[vehicleid] == false) //ha az indító [azaz a motor] ki van kapcsolva{ SendClientMessage ( playerid, orange,\"Jármu beinditásához nyomd le egyszer ezt: SHIFT\");}}return 1;}public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys){if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER){ if(PRESSED(KEY_CROUCH)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 0) //ha a motor ki van kapcsolva { GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,true,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 1); //bekapcsoljuk a motort indito[vehicleid] = true; //bekapcsoljuk az indítót SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREEN,\"Sikeresen beíndittotad a jármuvedet!\"); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 1) //ha a motor be van kapcsolva { GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 0); //kikapcsoljuk a motort indito[vehicleid] = false; //kikapcsoljuk az indítót } }}return 1;}